اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

امام‌جمعه خرمشهر:

سال ۸۸ برخی برعلیه اصول انقلاب شوریدند/ برخی از مسؤولان نالایق خرمشهر را به خاک و خون کشیده‌اند

امام‌جمعه خرمشهر گفت: پس از هشت سال دفاع مقدس برخی از مسؤولان نالایق خرمشهر را به خاک و خون کشیدند و آن را به شهر سوخته تبدیل کردند

سال ۸۸ برخی برعلیه اصول انقلاب شوریدند/ برخی از مسؤولان نالایق خرمشهر را به خاک و خون کشیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: در یکی حکمت‌های نهج‌البلاغه از امیرالمؤمنین (ع) در رابطه بالباس کهنه و وصله‌داری که بر تن داشت، سؤال می‌شود و ایشان در پاسخ برای این امر سه فایده را ذکر می‌کنند.

وی افزود: امام علی (ع) در پوشیدن لباس کهنه و وصله‌دار سه فایده خاضع شدن قلب، رام کردن نفس سرکش و اقتدا کردن مؤمنان به ایشان را عنوان می‌کنند.

امام‌جمعه خرمشهر گفت: اگر به این دسته از روایات عمل شود، قطعاً مشکل کشور ما حل خواهد شد، اما متأسفانه برخی از مدیران ما پورشه سواری را برای خود افتخار می‌دانند.

موسوی عنوان کرد: سد معبر ازجمله حق‌الناس‌ها است و تمام مراجع ما به حرمت آن فتوا دادند، در بازارهای ما متأسفانه این سد معبر برای عبور بانوان مشکل ایجاد کرده است که شورای شهر خرمشهر و شهردار این مشکل را باید حل کنند.

باید مسؤولان ناکارآمد و ناتوان کنار بروند

وی اظهار کرد: مسؤول ناتوان و ناکارآمد که با رابطه بر منصب قرارگرفته است باید کنار برود تا شخص شایسته‌تری جای او قرار گیرد، چراکه وجود او حق‌الناس است.

موسوی افزود: ما در آبادان و خرمشهر مسؤولان کارآمد زیادی داریم، اما زمانی که این مطلب را عنوان می‌کنیم، بحث ناتوانی افراد بومی را به رخ ما می‌کشند، در جنگ هشت سال دفاع مقدس این جوانان ما بودند که از کشور و اسلام دفاع کردند.

در سال ۸۸ برخی برعلیه اصول انقلاب شوریدند

امام‌جمعه خرمشهر گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بر اساس آیات و روایات اصولی را برای نظام مقدس اسلامی ترسیم کردند، مردم در سال ۸۸ به شخصی رأی دادند که پایبند به اصول و انقلاب بود، اما باکمال تأسف اکنون آن منتخب متوهم شده که او اصول انقلاب است و در هر برهه‌ای اعمالی را انجام می‌دهد درحالی‌که تنها ولی‌فقیه مصداق اصول است.

وی افزود: برخی از افراد در سال ۸۸ بر این اصول شوریدند و به خیابان‌ها آمدند، اما انقلابیون و ولایتمداران با خلق حماسه ۹ دی پای این اصول ایستادگی کردند و امروز نیز امت اسلامی تا پای جان پشت مقام معظم رهبری ایستادگی خواهند کرد.

موسوی اظهار کرد: با توجه به وجود بیکاری در میان جوانان ما، مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به ساخت ساختمان بیش از صدمیلیاردی برای خودکرده‌اند، آیا این مبلغ را نباید در امر اشتغال و عمران هزینه کرد؟

وی افزود: پس از هشت سال دفاع مقدس برخی از مسؤولان نالایق خرمشهر را به خاک و خون کشیدند و آن را به شهر سوخته تبدیل کردند، امروز نیز برخی از مسؤولان نالایق وجود دارند که حتی حکم جلب دارند، اما به دلیل رابطه‌ها حکم آن‌ها حدود یک ماه است که متوقف‌شده است.

امام‌جمعه خرمشهر با تأکید بر اینکه ما مسؤولان خدوم را خوب می‌شناسیم، اظهار کرد: برخی از مسؤولان منطقه آزاد اروند در آخر هفته‌ به‌جاهای دیگری می‌روند و برای این کار هزینه‌های زیادی صرف می‌شود، حداقل این است که این افراد باید ساکن آبادان و خرمشهر باشند.

وی افزود: اگر نیروهای لایق با تفکر انقلابی و جهادی بر سرکار آورده شوند، مشکل حل خواهد شد، مسؤولان ناتوان یا خود را اصلاح کنند یا اینکه مردم آن‌ها را پارو کنند و بیرون بیندازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول