اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

سرپرست اداره مامایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

زایمان ایمنی تضمین سلامت مادر و نوزاد و خانواده است

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: زایمان ایمنی تضمین سلامت مادر و نوزاد و خانواده است.

زایمان ایمنی تضمین سلامت مادر و نوزاد و خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آمنه کمال‌غریبی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: زایمان ایمنی تضمین سلامت مادر و نوزاد و خانواده است.

وی با بیان اینکه زنان باردار به سمت زایمان طبیعی روی بیاورند، تصریح کرد: امکانات بسیار خوبی در اختیار مادران باردار گذاشته شده است و اتاق‌های مجزا و تک‌نفره برای مادران باردار ارائه داده می‌شود.

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ابراز کرد: داشتن همراه برای مادر باردار از جمله همسر، مادر و هر یک از اعضای خانواده می‌توانند در تمام مراحل زایمان در کنار مادر باردار باشند تا آرامش‌بخش او باشند.

کمال‌غریبی با بیان اینکه زایمان ایمنی تضمین سلامت مادر و نوزاد و خانواده است، خاطرنشان کرد: زنان باردار شناخت خودشان را نسبت به مزایای زایمان طبیعی بالا ببرند.

وی یادآور شد: زنان بارداربرای شناخت زایمان طبیعی به مراکز بهداشتی، بیمارستان‌های سطح استان گلستان و کلاس‌های آموزش ما مراجعه کنند و اطلاعات لازم را در زمینه زایمان طبیعی دریافت کنند تا شاید ترسی که از زایمان طبیعی دارند از بین برود یا کاهش یابد.

سرپرست اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در صورتی که مادران باردار سوالی در راستای زایمان طبیعی داشته باشند می توانند با شماره تلفن 32470059 تماس حاصل کنند و پاسخگویی به سوالات متقاضیان از ساعت هفت و نیم صبح الی 15 و 30 دقیقه خواهد بود

انتهای پیام/20/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول