اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مجید قناد در گفت‌وگو با فارس:

ادامه دادن «یه گله جا» به شرط حفظ کیفیت/ گرامیداشت یاد «رضا ژیان»

تهیه کننده و مجری «یه گله جا» گفت: بنا داریم که این برنامه را ادامه دهیم منتها به شرط اینکه بتوانیم تغییرهای خوب، مفید و در جهت کیفیت و پیشرفت برنامه داشته باشیم.

ادامه دادن «یه گله جا» به شرط حفظ کیفیت/ گرامیداشت یاد «رضا ژیان»

«مجید قناد» مجری و تهیه کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سری دوم این برنامه جمعه‌ها ساعت 10 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 

وی ادامه داد: بنا داریم که این برنامه را ادامه دهیم منتهی به شرط اینکه بتوانیم تغییرهای خوب، مفید و در جهت کیفیت و پیشرفت برنامه داشته باشیم.

این مجری کودک با اشاره به تغییرات سری جدید «یه گله جا» افزود: «تاتی» و «نانی» دو عروسک نوزادی هستند که به تازگی به برنامه ما آمده‌اند. آنها با وجود سن کمی که دارند، حرف‌های بزرگانه می‌زنند، همچنین دیگر شخصیت عروسکی آقا جلال هم یکی از شخصیت‌های جدید برنامه و صاحب ملک آنجاست. او مدام مراقب است که اشتباه نکنیم و اگر اشتباه کنیم ملک را از ما می‌گیرد، اما در نهایت به خاطر بچه‌ها این کار را نمی‌کند.

قناد در ادامه بیان داشت: مرتضی ضرابی در نقش کیمیاگر قصه ما است و به عبارتی مرا یاد نقش رضا ژیان در زمان‌های قدیم می‌اندازد. همچنین پریا و نیما هم مادر و پدر نوزادها هستند. همچنین در این سری از موسیقی بیشتر استفاده کردیم.  

وی درباره بازخوردهای این برنامه نزد مردم و به خصوص بچه‌ها گفت: استقبال بچه‌ها برایمان بسیار جالب است و جمعه‌ها جای خالی در استودیوی برنامه نداریم.

به گزارش فارس، «یه گله جا» عنوان مجموعه برنامه ای است با اجرای مجید قناد که در شهرک سینمایی تولید شده. داستان این برنامه حول شخصیت عمو قناد می گردد و شخصیت های نمایشی چون «داداشی»، «مامان قندی»، «مچاله چرخی» و ... در آن به ایفای نقش می پردازند.

سلامتی، تندرستی و بهداشت خانواده محور اصلی برنامه شاد و مفرح «یه گله جا» است که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده. مجید قناد، مسعود غزنچای مجری، مجید قناد و محسن مناجاتی تهیه کننده و ... از عوامل این برنامه کودک هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول