اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

کریمی قدوسی بیان کرد

توبه، پیش‌شرط گفت‌وگوی مجمع روحانیون با جامعتین/ اقدامات مجمع روحانیون مبارز در حوادث 88 فراموش نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجمع روحانیون به این درجه رسیدند که باید امورشان اصلاح شود، ابتدا باید دستور دین که توبه است را رعایت کنند.

توبه، پیش‌شرط گفت‌وگوی مجمع روحانیون با جامعتین/ اقدامات مجمع روحانیون مبارز در حوادث 88 فراموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس، جواد کریمی قدوسی در واکنش به بحث‌های مطرح‌شده مبنی بر گفتگوی مجمع روحانیون با جامعتین، اظهار کرد: اگر مجمع روحانیون به این درجه از بصیرت رسیده که اتفاقات گذشته خصوصاً حوادث سال 88 به ضرر وحدت ملت ایران و آرمان‌های امام(ره) بود و حاضر است توبه آشکار کند، به نظر می‌رسد جامعتین آن‌ها را بپذیرد.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد اقدامات مجمع روحانیون در حوادث 88 مانند صدور بیانیه، حضور چهره‌های شاخص این مجمع کف خیابان‌ها و دعوت مردم به ادامه شورش به‌خصوص بعد از خطبه فصل الخطاب و اتمام‌حجت 24 خرداد 88 رهبر معظم انقلاب که همه را به تبعیت از قانون فراخواندند اما حضور آقای انصاری و چهره‌هایی از مجمع روحانیون کف خیابان در هفته بعدازاین خطبه و دعوت دوباره مردم به شورش که این مهم در احکام دین حکم سنگین محاربه با نظام اسلامی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر مجمع روحانیون به این درجه رسیدند که باید امورشان اصلاح شود، ابتدا باید دستور دین که توبه است را رعایت کنند، افزود: توبه، پیش‌شرط گفتگوی مجمع روحانیون با جامعتین است.

وی با اشاره به اینکه جامعتین قطعاً محور اصولگرایان است، تصریح کرد: مدرسین و علما همانند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با اشرافی که بر مبانی دین دارند، انقلاب اسلامی را مدیریت و تئوریزه کردند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باقی نمی‌ماند مگر با حفظ آرمان‌های دینی در رفتارهای سیاسی، فرهنگی، مدیرتی و غیره، خاطرنشان کرد: هر چه جامعتین در همه شرایط وسط میدان باشند، البته نه اینکه همه امور اجرایی را به دست بگیرند بلکه محور باشند و از انحراف جلوگیری کنند؛ بزرگ‌ترین رسالت روحانیت نیز همین است و سبب جلوگیری از ایجاد بدعت در آرمان‌های انقلاب و فرقه فرقه شدن امت ایران می‌شود.

انتهای پیام/ 70037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول