اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سیاست‌های ضد مهاجرت در دستور کار دولت جدید اتریش

دولت جدید اتریش برنامه‌ای دارد که بر طبق آن برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه محدود کردن پذیرش پناهجویان و اقدامات سیاسی اسلامی در نظر گرفته است.

سیاست‌های ضد مهاجرت در دستور کار دولت جدید اتریش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت جدید اتریش سیاست‌های جدیدی در امور مربوط به سیاست خارجی در پیش گرفته است که پذیرش پناهجویان را هم شامل می‌شود. این موارد در برنامه 182 صفحه‌ای که «سباستین کورتس» صدراعظم و «هاینتس کریستین اشتراخه» رئیس حزب آزادی و معاون کورتس در قالب توافق پذیرفته‌اند، آمده است.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، اتریش قصد دارد که تهدید‌های ترکیه را نادیده بگیرد و با حمایت «سباستین کورتس» صدراعظم این کشور تاکید دارد که این کشور نمی‌تواند عضو اتحادیه اروپا شود ضمن اینکه پناهجویان باید در اتریش پول بپردازند و تلفن‌های همراه خود را تحویل دهند. از پول پرداختی برای هزینه‌کردن در زمینه پناهجویان استفاده خواهد شد و اطلاعات تلفن‌های همراه هم مورد بررسی قرار می‌گیرند.  

 احزاب حاکم قصد دارند که روند مهاجرت غیرقانونی را متوقف کنند. علاوه بر این موارد پرداختی به پناهجویان هم کاهش می‌یابد. همچنین مقابله با اسلام سیاسی هم از جمله اولویت‌های دولت جدید اتریش قرار دارد.

انتخابات پارلمانی اتریش 15 اکتبر(23 مهرماه) برگزار شد و در نتیجه انتخابات کورتس به سمت صدراعظمی اتریش رسید و اشتراخه هم معاون صدراعظم شد.

انتهای‌پیام/


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول