اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان:

دانشگاه نباید فضای احیای فتنه‎گران شود/ ناکارآمدی برخی مسوولان باعث عقب‎ماندگی و بروز مشکلات اقتصادی است/ برای رفع مشکلات مردم «آتش به اختیار» باشیم

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان در خصوص حضور برخی فعالان فتنه 88 در دانشگاه‎های استان که به بهانه روز دانشجو انجام گرفت، گفت: دانشگاه نباید فضای احیای فتنه‎گران شود.

دانشگاه نباید فضای احیای فتنه‎گران شود/ ناکارآمدی برخی مسوولان باعث عقب‎ماندگی و بروز مشکلات اقتصادی است/ برای رفع مشکلات مردم «آتش به اختیار» باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری امشب در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان گرگان اظهار کرد: جنبش دانشجویی یک جنبش ضد استکباری است، نقش‌آفرینان فتنه 88 که دلبسته به آمریکا و غرب هستند هیچ جایگاهی در روز دانشجو و دانشگاه ندارند.

وی تصریح کرد: حضور فتنه‌گران در فضای دانشگاه به نوعی احیای فتنه‌گران و بازگشت جریان فتنه به دانشگاه است و یقینا با جایگاه دانشگاه که یک جایگاه علمی و در خدمت انقلاب است منافات دارد.

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان افزود: انتظار داریم که مسوولان دانشگاه و مسوولان سیاسی استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و از ورود چنین عناصری به دانشگاه جلوگیری کنند.

طاهری با اشاره به اینکه در آستانه یوم‎الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم، ابراز کرد: مسئله بصیرت اختصاص به زمان فتنه سال 88 نداشت و همه نیروهای انقلابی همواره باید از بصیرت لازم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه باید همواره بصیرت خودمان را به‎روز کنیم، اظهار کرد: بصیرت مقوله‎ای است که نیاز داریم که همواره آن را به‎روز کنیم، نمی‎شود کسی ادعا کند چون در سال 88 از بصیرت بالایی برخوردار بود این بصیرت همواره پایدار است، باید همیشه انسان مراقبت کند از مسائل روز آگاهی داشته باشد.

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان افزود: افراد بابصیرت باید با بیانات مقام معظم رهبری آشنایی کامل داشته باشیم و نقشه دشمن را که هر روز به شکل جدیدی طراحی می‎شود را مورد توجه قرار دهد تا بتواند از بصیرت لازم برخوردار شود.

طاهری تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با برخورداری از بصیرت می‎توان اقدام لازم، سنجیده و به‎موقع در قبال فتنه‎های احتمالی انجام داد.

وی گفت: امروزه یکی از فتنه‎هایی که توسط عوامل فتنه در حال اجراست این است که در اثر ناکارآمدی برخی از مسوولان؛ مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور افزایش پیدا کند و این زمینه‌ای برای شورش‎های اجتماعی شود.

مسوول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان افزود: وظیفه نیروهای بصیر و انقلابی این است که در همه عرصه‎ها حضور داشته باشند و ارتباط‎شان را با مردم حفظ کنند ضمن اینکه نقشه‎های دشمن را باید برای مردم تبیین کنند در حل مشکلات مردم نیز تاثیرگذار باشند.

طاهری با تاکید بر اینکه نباید منتظر اقدام مسوولان باشیم، تصریح کرد: اولاً باید از مسوولان مطالبه‎گری کنیم و نگذاریم که ناکارآمدی برخی از مسوولان باعث برخی از عقب‌افتادگی‎ها و مشکلات اجتماعی شود ثانیاً با اقدامات انقلابی، خودجوش مردمی و به تعبیر مقام معظم رهبری آتش به اختیار در مورد رفع مشکلات مردم برآئیم.

وی گفت: اکنون حضور نیروهای انقلابی، حزب‌اللهی و بسیجی در جریان کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه نمونه‎ای از آتش به اختیار است.

انتهای پیام/40/83001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول