اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

ثبت‌نام ۱۵۰ هزار نفر در طرح معافیت و کسری خدمت ایثارگران تا این لحظه/ محدودیت سنی برای ثبت نام وجود ندارد

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که محدودیت سنی برای ثبت نام در طرح معافیت و کسری خدمت ایثارگران وجود ندارد، از ثبت‌نام ۱۵۰ هزار نفر در این طرح خبر داد.

ثبت‌نام ۱۵۰ هزار نفر در طرح معافیت و کسری خدمت ایثارگران تا این لحظه/ محدودیت سنی برای ثبت نام  وجود ندارد

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین آمار ثبت‌نام در طرح معافیت و کسری خدمت ایثارگران اظهار داشت:‌ تا این لحظه بیش از ۱۵۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند. 

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: از امروز کار ثبت‌نام رزمندگان نیز در دفاتر پلیس + ۱۰ آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تعداد بیشتر رزمندگان نسبت به تعداد جانبازان و آزادگان که در ۱۰ روز گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، امروز دفاتر شلوغ‌تر باشد. 

وی به مراجعین توصیه کرد: صبر و حوصله بیشتری به خرج داده تا کار ثبت نام در دفاتر به خوبی انجام شود. 

این مقام ارشد ناجا گفت: بعد از ثبت‌نام در مدت یک ماه بررسی‌های لازم انجام شده و ۲۰ هزار نفر از افرادی که امسال مشمول کسری خدمت و معافیت می‌شوند، معرفی خواهند شد.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که ثبت‌نام این طرح تا ۱۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در بازه زمانی باقیمانده، آزادگان و جانبازانی که ثبت‌نام نکرده‌اند نیز، می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند. 

سردار کریمی دوباره تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر یا مادرشان جانباز، آزاده، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند، برای ثبت‌نام مراجعه کنند؛ حتی کسانی که براساس طرح امام حسن مجتبی(ع) در مناطق عملیاتی درگیر حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محاسبه می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: همه ایثارگران چه کسانی که فرزندانشان مشمول است و چه کسانی که فرزندانشان در سال‌های آتی مشمول می‌شوند، بدون در نظر گرفتن سن فرزندشان، برای ثبت‌نام به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول