اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله موشکی یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان شبوه

نیروهای موشکی یمن صبح امروز یک فروند موشک را به سمت محل استقرار شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در استان شبوه شلیک کردند.

حمله موشکی یمن به مواضع شبه نظامیان ائتلاف سعودی در استان شبوه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع نظامی یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله صبح امروز(یکشنبه) محل استقرار شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در استان شبوه در جنوب یمن هدف حمله موشکی خود قرار داده است.

در همین راستا، یک منبع نظامی یمن به المسیره گفته که یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله مواضع عناصر «مزدور» را در منطقه طوال الساده در منطقه عسیلان هدف قرار داده است که در پی آن چندین نفر کشته و یا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله روز گذشته(جمعه) یک فروند موشک بومی‎ساز را به سمت محل استقرار نظامیان سعودی و عناصر مزدور آنها در پایگاه القرن در جازان واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

مسئولان نظامی ارتش یمن بارها اعلام کردند که حملات موشکی یمن به مواضع نظامیان سعودی و همپیمانان آنان تا زمانی که حملات هوایی عربستان ادامه داشته باشد، ادامه می یابد.

انتهای پیام/م


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول