اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی هزینه مراسم روز دانشجو را صرف خرید کانکس برای زلزله‎‌زدگان کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، با هزینه‌های برگزاری مراسم روز دانشجو تعدادی کانکس خریداری کرده و آن را به زلزله‌زدگان اهدا کردند.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی هزینه مراسم روز دانشجو را صرف خرید کانکس برای زلزله‎‌زدگان کرد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین در امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور، به جای برگزاری مراسم روز دانشجو، با هزینه‌های آن تعدادی کانکس خریداری کرده و آنها را به زلزله‌زدگان اهدا کردند.

بنابراین گزارش، بسیج دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی در خصوص این اقدام انسان‌دوستانه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجویانی عدالتخواه، انقلابی و ضد استکباری که با تقدیم خون پاک خود در راه مبارزه با آمریکا این روز را تا ابد در تاریخ ماندگار کردند.

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی (ره) به استحضار می‌رساند با توجه به آنکه وقوع زلزله دردناک کرمانشاه  در یک ماه اخیر، قلوب ملت ایران را متالم و دردمند و مردم را عزادار عزیزان از دست رفته شان ساخت، بر خود لازم دانستیم در شرایط سخت امروز مناطق زلزله زده که در سایه غفلت و بی مبالاتی برخی از مسئولین دشوارتر نیز شده است، به یاری مردم مظلوم و رنج کشیده آن دیار بشتابیم و بر خلاف سالیان گذشته به جای برگزاری مراسمی پر شکوه به مناسبت روز دانشجو و با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده در مناطق زلزله زده، هزینه‌های برگزاری مراسم را در قالب هدیه ای هر چند اندک که شامل تعدادی کانکس می باشد به عنوان نماینده دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (ره) برای اسکان مردم زلزله زده آن دیار که امنیت امروز خود در دانشگاه را مدیونشان هستیم تهیه کنیم.

در ادامه تاکید شده است: همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ایام‌ مبارک ولادت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) بخشی از این کمک‌ها در خدمت برادران عزیز اهل سنتمان قرار خواهد گرفت. امید آن می‌رود تا این حرکت تلنگر و عامل انگیزه ای برای مسئولین مربوطه باشد که با تمام توان به کمک مردم رنج کشیده و مصیبت دیده کرمانشاه بشتابند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول