اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

روابط عمومی سازمان اوج کمک به جشنواره فجر را تکذیب کرد

محمد ذوقی مسئول روابط عمومی سازمان اوج با انتشار یادداشتی خبر کمک ۱۵ میلیاردی اوج به جشنواره فیلم فجر را تکذیب کرد.

روابط عمومی سازمان اوج کمک به جشنواره فجر را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد ذوقی مسئول روابط عمومی سازمان اوج در تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر کمک 15میلیاردی اوج به جشنواره فجر یادداشتی منتشر کرد متن یادداشت به شرح ذیل است: 

اوج، فجر، دروغ و دیگران!

یکی دو روز اخیر زمزمه ای بین رفقای سینمایی نویس ما شکل گرفته که اوج دارد 15 میلیارد تومان برای مشارکت مالی در جشنواره فجر سرمایه گذاری می کند. راستش را بخواهید وقتی این خبر را شنیدم بیش از اینکه تعجب کنم ذوق و خلاقیت دوستان شایعه ساز برایم بامزه بود!
آخر چه دلیلی دارد که اوج بخواهد در جشنواره فجر سرمایه گذاری کند؟! آن هم نه یک ریال و دو زار، 15 میلیارد تومان!

خب رفیق شفیق! ما اگر 15 میلیارد تومان پول برای این کارها داشتیم مطمئن باشید پول مان را نگه نمی داشتیم، بلافاصله آن پول را می انداختیم در جریان تولید فیلم های دیگرمان. ما هنوز کار زیاد داریم! فیلمنامه های سینمایی و سریال های مان در انتظار تامین بودجه هستند رفیق عزیز من!
 تلاش ما هم این است که سرمان به کار خودمان باشد، فیلم و سریال و موسیقی و مستندمان را بسازیم و تلاش کنیم که تولیدات‌مان خوب باشند و باکیفیت. البته خدا را شکر که از الان خیلی ها متوجه شده اند که همین 4 اثر سینمایی امسال‌مان آن قدر درخشان هستند که از الان باید فکری برای به حاشیه کشیدن این درخشش بکنند.

ولی این را می گویم جهت اطمینان نازنین رفقای دلسوز.
اوج در مخیله اش هم مشارکت مالی در فجر را نه داشته و نه دارد و نه خواهد داشت؛ هر چند که حواسش به این موش دوانی ها و حاشیه سازی ها هست، البته خیلی سخت نیست فهم اینکه این کارها برای فشار آوردن روی هیئت انتخاب و هیئت داوران و جوایز جشنواره فیلم فجر امسال است. به هرحال اما ما تلاش مان را صرفا متمرکز بر تولیدات مان کرده ایم تا حرف های مان را توی سالن سینما بزنیم.

 کمی صبر کنید! اگر جای من بودید و تدوین اولیه فیلم‌های‌مان را می‌دیدید حتما این حرفم را تایید می‌کردید که اوج امسال برای سینما "سوپرایزهای جدی" دارد.

بی شک مردم در جشنواره قضاوت خواهند کرد که کدام آثار در اوج هستند. دو ماه صبر می‌خواهد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول