اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

پارسا خبر داد

خرید 10 کانکس برای اسکان زلزله زدگان کرمانشاه/ اعزام اساتید روانشناس دانشگاه پیام نور به مناطق زلزله زده

رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گفت: بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به منظور کمک به اسکان زلزله زدگان، تعداد 10 عدد کانکس خریداری کرد که با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) به افراد نیازمند داده می‌شود.

خرید 10 کانکس برای اسکان زلزله زدگان کرمانشاه/ اعزام اساتید روانشناس دانشگاه پیام نور به مناطق زلزله زده

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پارسا رئیس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه 3 کانکس به همکاران آسیب دیده دانشگاه پیام نور تعلق می‌گیرد، گفت: خرید 5 عدد کانکس دیگر نیز در دستور کار است که امید است با همکاری اساتید بسیجی بتوانیم با توجه به وضعیت جوی و سرمای زمستان، در جهت اسکان هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده گام مثبتی برداریم.

وی همچنین از حضور گروهی از اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در روز 15 آذر در استان کرمانشاه جهت بازدید و بررسی نیازها خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از اساتید رشته روانشناسی و علوم تربیتی نیز برای تامین نیازهای عاطفی، التیام روحی و روانی ،ارائه خدمات مشاوره و آموزش هموطنان اعلام آمادگی کرده و به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.
پارسا در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نشست مسئولان بسیج اساتید دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در 23 آبان ماه خبر داد و افزود: در این نشست با حضور شخصیت‌های کشوری، ضمن برگزاری 7 کارگروه، درخصوص فعالیت اساتید، ارتقای تعامل بین دانشگاه و بسیج، حل مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول