اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات کبدی قهرمانی آسیا گرگان 2017

کبدی بانوان ایران از فینال بازماند/ باخت تلخ کبدی ایران از کره‌جنوبی

تیم کبدی زنان ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است از کره جنوبی شکست خورد و به فینال نرسید.

کبدی بانوان ایران از فینال بازماند/ باخت تلخ کبدی ایران از کره‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم کبدی زنان ایران صبح امروز در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است برابر کره جنوبی به میدان رفت که در این دیدار با نتیجه 17 بر 14 شکست خورد.

با این شکست بانوان کبدی ایران باز هم فینال رقابت‌های آسیایی را از دست دادند تا همچنان رکورد نرسیدن به فینال برای کبدی بانوان کشورمان باقی بماند و سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی ایران نیز نتواند تغییری در روند پیشرفت کبدی بانوان ایران در تیم ملی ایجاد کند.

در تاتامی دوم این رقابت‌ها دو تیم سریلانکا و پاکستان به مصاف هم رفتند که هندوستان موفق شد با برد قاطعانه برابر سریلانکا با نتیجه 47 بر 17 پیروز میدان شود که با این نتیجه ایران و سریلانکا در رده‌بندی و هندوستان و کره‌جنوبی در فینال با هم به رقابت می‌پردازند.

این دیدارها عصر امروز از ساعت 14 پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول