اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران:

هندوستان اصلی‎ترین حریف ما است/ تیم ملی کبدی بانوان ایران به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده است

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران، اصلی‎ترین حریف ایران را تیم هندوستان دانست و گفت: از طرفی تیم‎های کره‎جنوبی و تایلند و در کنار آن چین حریف‎های ما محسوب می‎شوند که باید آن را جدی بگیریم.

هندوستان اصلی‎ترین حریف ما است/ تیم ملی کبدی بانوان ایران به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده است

شایلا جین امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: به مدت 15 روز گذشته اردوی تیم ملی کبدی بانوان در گرگان برگزار شده و در حال حاضر شرایط و امکانات فراهم‎شده مطلوب است.

وی با دعوت از مردم استان برای تماشای مسابقات کبدی بانوان، گفت: حضور پررنگ تماشاگران برای تماشای مسابقات کبدی قهرمانی آسیا برای ما اهمیت به‎سزایی دارد.

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان ایران در خصوص میزان آمادگی تیم ملی کبدی ایران، بیان کرد: مسابقات شرایط خاص خود را دارد، در عین حال ما تمام تلاش خود را از لحاظ فنی، تکنیکی، تاکتیکی و روحی انجام دادیم و تیم به سطح مطلوبی از آمادگی رسیده است اما بازخورد آن در درون مسابقات مشخص می‎شود.

جین، اصلی‎ترین حریف ایران را تیم هندوستان دانست و بیان کرد: علاوه‎بر این تیم ملی ایران نیز برای هندوستان حریف بسیار مهم به‎شمار می‎رود، از طرفی تیم‎های کره‎جنوبی و تایلند و در کنار آن چین حریف‎های ما محسوب می‎شوند که باید آن را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول