اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شهریاری در نطق میان‌دستور:

برای چندمین بار پوزه آمریکای جهان‌خوار و ایادی استکبار در سوریه و عراق به خاک مالیده شد

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: برای چندمین بار پوزه آمریکای جهان‌خوار و ایادی استکبار در سوریه و عراق به خاک مالیده شد اما متاسفانه اینها درس عبرت نمی‌گیرند.

برای چندمین بار پوزه آمریکای جهان‌خوار و ایادی استکبار در سوریه و عراق به خاک مالیده شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (یکم آذرماه 96) طی سخنانی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج توانست با حشدالشعبی در عراق و سوریه فتنه بزرگ تکفیری‌ها و داعش را بر هم بزند و با رهبری مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله سیستانی بتوانند مدیریت کنند و پرونده این جرثومه‌های فساد را در هم بکشند.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختن زلزله غرب کشور، افزود: زلزله اخیر کرمانشاه باعث شد تعداد زیادی از عزیزانمان را از دست دهیم و تعداد زیادی هم دچار صدمه شدند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چند روز اول متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد که با حضور مسئولان به ویژه حضرت‌ایت‌الله خامنه‌ای و دستوراتی که فرمودند در رفع مشکلات این عزیزان تسریع شد اما باید گفت که ما تجربه‌های زیادی درباره زلزله داشتیم، زلزله رودبار، بم، هریس را داشتیم اما نتوانستیم آنها را مدیریت کنیم و مدیریت یکپارچه‌ای در این رابطه وجود نداشت که این گرفتاری‌های بسیار زیادی را به وجود آورد.

شهریاری همچنین خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ها که باید مرجعی برای درمان مجروحان باشند در تمامی این زلزله‌ها متأسفانه جزء اولین مکان‌هایی بودند که صدمه دیدند و از بین رفتند که باید در این زمینه فکر جدی کرد. پیمانکاران، ناظران و کارفرمایان باید مورد مواخذه قرار گیرند که چرا این موضوع را خوب مدیریت نکردند و بیمارستان‌هایی را ایجاد کردند که با اولین زلزله متاسفانه فرو ریخته و نتوانسته‌اند به مجروحان و صدمه‌دیدگان زلزله خدمات ارائه دهند.

«پیروزی بزرگ سپاه اسلام بر تکفیری‌ها را خدمت مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و سردار رشید اسلام سردار سلیمانی و خانواده‌های بزرگوار شهدای مدافع حرم تبریک می‌گوییم و برای چندمین بار پوزه آمریکای جهان‌خوار و ایادی استکبار در سوریه و عراق به خاک مالیده شد اما متاسفانه اینها درس عبرت نمی‌گیرند».

وی در بخش دیگری از نطق خود عنوان کرد که مشکلاتی که امروز وجود دارد و به نمایندگان مراجعه می‌کنند مشکلات سپرده‌گذاران در بنگاه‌های اقتصادی و موسساتی مانند کاسپین، البرز، آرمان، پدیده شاندیز و حوزه‌های اقتصادی دیگر است که متاسفانه علیرغم اینکه مسئولان قول می‌دهند اما مشکلات آنها حل نشده و آنها مرتب به ما مراجعه می‌کنند 

شهریاری بر همین اساس اضافه کرد: متاسفانه مردم از مسئولان سلب اعتماد می‌کنند اگر امروز می‌بینیم که مردم زیادی برای کمک به زلزله زدگان خودشان راه افتاده و حضور پیدا می‌کنند به خاطر بدقولی‌هایی است که مسئولان می‌دهند و به آن عمل نمی‌کنند، در این زمینه هم مسئولان بانک مرکزی باید مواخذه شوند که چرا این مجوزها را صادر کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشکلات معلمان حق‌التدریس به قوت خود باقی است که امیدواریم در کمیسیون آموزش مجلس این مشکلات را برطرف کنند. 

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش پایانی نطق خود به مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی عاجل به آنها شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول