اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ساعت هوشمند برای کودکان آلمانی ممنوع شد

دولت آلمان استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان در این کشور ممنوع کرد و از والدین آنها خواست، این ساعت‌ها را نابود کنند.

ساعت هوشمند برای کودکان آلمانی ممنوع شد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، رگولاتوری مخابراتی این کشور که Bundesnetzagentur نام دارد رسما این ممنوعیت را اعلام کرده و افزوده کودکان نباید از ساعت های هوشمند استفاده کنند و استفاده از هر نوع وسیله الکتریکی مشابه توسط کودکان با قابلیت پخش صوت و شنیدن اصوات نیز ممنوع است.

Bundesnetzagentur به اولیا و مسئولان مدارس نیز توصیه کرده که توجه بیشتری به کودکان داشته باشند تا مشخص شود آنها چه نوع ابزار و وسایل الکترونیک را با خود به همراه می برند و در صورت لزوم ممنوعیت های ضروری اعمال شود.

پیش از این سازمان حمایت از مصرف کنندگان در اروپا موسوم به BEUC نیز اعلام کرده بود ساعت های هوشمند تهدیدی برای حریم شخصی کودکان محسوب می شود و قابلیت ردگیری یا جی پی اس این ساعت ها توسط هکرها قابل نفوذ بوده و لذا از این طریق می توان موقعیت مکانی کودکان را شناسایی کرد.

هنوز مشخص نیست آیا ارتقای امنیت ساعت های هوشمند تغییری در این ممنوعیت ها به وجود خواهد آورد یا خیر.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول