اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

معاون استاندار گلستان:

توجه اداره کل روستایی به گنبدکاووس بیشتر شود/ جاده نفت یک کریدور استراتژیک در شرق گلستان است/ استاندار گلستان شخصا پیگیر توسعه جاده نفت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به توانمندی و تجارب بالای اداره کل امور روستایی در حل مشکلات روستاهای گفت: انتظار داریم این اداره کل توجه بیشتری به روستاهای گنبدکاووس داشته باشد.

توجه اداره کل روستایی به گنبدکاووس بیشتر شود/ جاده نفت یک کریدور استراتژیک در شرق گلستان است/ استاندار گلستان شخصا پیگیر توسعه جاده نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امشب در جلسه بررسی وضعیت جاده نفت و حل معضل پسماندها و نخاله‌های رها شده در این جاده که با حضور مدیرعامل سازمان پسماند استان گلستان و مدیران و مسوولان ادارات شهرستان گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه این جلسه یکی از مهم‌ترین جلسات ما در فرمانداری در روزهای اخیر است، اظهار کرد: با توجه به حساسیت و دغدغه مردم و همچنین گره خوردن موضوع جاده نفت با سلامت مردم و محیط زیست توجه جدی همه مسوولان و مدیران به رفع معضلات موجود و همکاری همه جانبه با دستگاه‌های مسوول مورد انتظار ماست.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی جاده نفت در گنبدکاووس به عنوان جاده‌ای که قرار است یکی از مهم‌ترین کریدورهای ارتباطی و تجاری استان گلستان باشد اصلا در شان مردم و جایگاه نام گنبدکاووس نیست، افزود: به همه مدیران شهرستان می‌گویم که رفع مشکلات جاده نفت را یک تکلیف جهادی و موضوعی مهم بدانند که نیاز به اقدام انقلابی از سوی مسوولان دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید براینکه همه باید با روحیه جهادی و انقلابی ظرفیت‌های اداره و سازمان خود را به میدان بیاوریم، خاطرنشان کرد: این یک فرصت و ظرفیت بزرگ برای کسی ثواب بیشتر و باقیات الصالحات برای همه مجموعه مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس است که هر کس بیشتر به آن توجه کند بهره بیشتری خواهد برد.

کریمی با اشاره به اینکه پاس کاری کردن مشکلات بین ادارات مختلف و عدم حضور جدی مدیران برای حل مسائل اصلا مورد پذیرش ما نخواهد بود، ادامه داد: استاندار گلستان به صورت تلفنی از بنده درباره جاده نفت استعلام کرده و به صورت جدی پیگیر رفع مشکلات آن هستند.

وی از جلسه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با وزیر راه و انجام توافقاتی برای توسعه جاده نفت خبر داد و گفت: این جاده که موجب می‌شود 24 کیلومتر فاصله شهر گنبدکاووس به اینچه‌برون و منطقه مرزی کاسته شده و یک کریدور بزرگ ارتباطی در این منطقه ایجاد شود باید از وضعیت نابه سامان فعلی خارج شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بسیاری از سرمایه‌گذاران آماده ایجاد کارخانجات در مسیر این جاده هستند، اضافه کرد: متاسفانه با شرایط فعلی این جاده هیچ‌کس رغبت به انجام سرمایه‌گذاری ندارد و باید هر چه سریع‌تر مشکلات آن را رفع کنیم.

کریمی جاده نفت را یک جاده استراتژیک و مهم برای شهرستان گنبدکاووس و شرق استان گلستان دانست و افزود: با توجه به آنچه که در توضیحات بیان شده از وی ادارات مختلف بیان شد به نظر بنده نیازمند یک تصمیم جامع فرادستی و حکومتی هستیم تا تکلیف همه ادارات مشخص شود.

وی از تشکیل یک کمیته پنج نفره در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برای تصمیم‌گیری نهایی درباره جاده نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: هر آنچه در این کمیته به عنوان وظیفه یک دستگاه اداری مصوب شد باید آن دستگاه آن را در اسرع وقت به اجرا برساند و از بهانه‌گیری برای عدم انجام آن پرهیز کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه از هیچ مدیری در این حوزه نداشتن بودجه و یا خارج از حوزه وظیفه‌مندی بودن را نخواهیم پذیرفت، ادامه داد: مگر حتما باید اتفاق ناگواری بیافتد که فراتر از جایگاه قانونی خود برای کمک به مردم به صورت همه‌جانبه وارد میدان شوید؟

کریمی با انتقاد از اینکه برخی برای عدم انجام کار قانون را به عنوان یک بهانه مطرح می‌کنند، تصریح کرد: حل معضلات جاده نفت به عنوان یک تکلیف اصلی به ادارات ابلاغ شده است و همه باید با تمام ظرفیت خود برای رفع مشکلات این حوزه به میدان بیایند.

وی با اشاره به عدم حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری در جلسه با وجود دعوت صورت گرفته، اضافه کرد: با توجه به توانمندی بسیار بالای ایشان و تجارب ارزنده‌ای که وی و همکارانشان در این مجموعه دارند انتظار ما حمایت و توجه بیشتر به شهرستان گنبدکاووس و نیازمندی‌های روستاهای آن است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از انجام عملیات پاک‌سازی عمومی مسیر در هفته آینده خبر داد و گفت: پس از انجام این کار نقشه راهبردی توسعه مسیر و حفظ و پاک ماندن آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول