اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاون آتش‌نشانی سمنان خبر داد

5 ساعت عملیات نفس‌گیر برای مهار آتش‌سوزی یک انبار علوفه در خیرآباد سمنان

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش‌سوزی یک انبار علوفه با اقدام به‌موقع تیم اعزامی از چهار ایستگاه آتش‌نشانی مهار شد.

5 ساعت عملیات نفس‌گیر برای مهار آتش‌سوزی یک انبار علوفه در خیرآباد سمنان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری سمنان، رضا رهایی در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود، گفت: با درایت و سرعت عمل آتش‌نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌ها جلوگیری شد.

وی از اعزام چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های 1 و 2 و 4 و 5 به همراه 9 نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و گفت: آتش‌سوزی خیرآباد سمنان به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساند و با انجام اقدامات اولیه (بررسی شرایط و پیدا کردن کانون حریق) شروع به عملیات کردند.

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که انبار علوفه و علوفه‌های دپو شده به علت نامعلومی طعمه حریق شده و در حال سرایت به دیگر قسمت‌ها است که نیروها به چند گروه عملیاتی تقسیم شده و پس از بررسی شرایط موجود از چند جهت شروع به اطفا و از پیشروی حریق به دیگر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

رهایی خاطرنشان کرد: این حادثه حدود پنج ساعت به طول انجامید و حریق به‌طور کامل مهار و اطفا شد.

انتهای پیام/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول