اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

زائر کویتی: امام خامنه‌ای از رهبران بزرگ مسیر حق است

یک زائر کویتی گفت: امام خامنه ای از رهبران بزرگ مسیر حق و عدالت است.

زائر کویتی: امام خامنه‌ای از رهبران بزرگ مسیر حق است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، در حالی که دو روز تا اربعین حسینی باقی مانده، همچنان زائران زیادی از ملیت‌های مختلف به تجمع عظیم پیاده روی اربعین در کربلای معلی می‌پیوندند.

 از لابلای زائران ایرانی، عراقی، پاکستانی، مالزیایی، تایلندی و استرالیایی یک مرد کویتی با اشتیاق فراوان در حال حرکت به سمت حرم مطهر سیدالشهدا(ع) دیده می‌شود.

به او گفتن، اهل کجایی؟ کویت. چرا به اینجا آمده‌ای؟ عشق به امام حسین(ع) من را به اینجا کشانده است. موکب فرهنگی خبرگزاری فارس قصد مصاحبه با شما را دارد، فرصت دارید؟ بله حتما.

محمد اسماعیل از منطقه دسمه کویت پس از پیاده‌روی در طول مسیر نجف به کربلا با حضور در موکب فرهنگی خبرگزاری فارس در گفتگو با خبرنگار فارس حال و هوای ایام اربعین را بی‌نظیر توصیف کرد.

او فرهنگ عاشورای حسینی را راه حق و مسیر حق دانست و افزود: هدف من از حضور در تجمع پرشور اربعین تجدید عهد بستن با امام حسین(ع) و لبک به ایشان است.

این زائر کویتی با ابراز علاقه به رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای از رهبران بزرگ مسیر راه حق است، سید حسن نصرالله نیز در مسیر حق گام برداشته و ما از او حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول