اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان شمالی

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی مطرح کرد

ارائه 2 میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان مشاغل خانگی / هیچ محدودیتی برای متقاضیان مشاغل خانگی نداریم

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: از ماه مرداد که آیین‌نامه مشاغل خانگی اعلام شد، بیش از 140 نفر معرفی‌شده‌اند و مبلغی بالغ‌بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان ارائه تسهیلات صورت گرفته است.

ارائه 2 میلیارد تومان تسهیلات برای متقاضیان مشاغل خانگی / هیچ محدودیتی برای متقاضیان مشاغل خانگی نداریم

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به ارائه تسهیلات برای بهبودیافتگان درگیر اعتیاد گفت: بهبودیافتگان به‌نوعی قهرمانی هستند که به دلیل ناآگاهی درگیر اشتباهی شده‌اند و می‌توان با ایجاد شغل و آموزش‌های بازار محور آن‌ها را به زندگی امیدوار کرد.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: تسهیلات برای مشاغل خانگی 4 درصد است و برای مشاغل خانگی روستایی 4 تا 6 درصد بوده و می‌توان با بررسی حلقه‌های بازار، زنجیره ارزش و بازار مصرف برای افرادی که از زندگی ناامید شده‌اند آنان را به آغوش جامعه بازگردانیم و به زندگی عادی خود ادامه دهند.

نوری با اشاره به تعداد نفرات معرفی‌شده جهت اخذ تسهیلات مشاغل خانگی در هفت‌ماهه گذشته گفت: با توجه به تأکیدات مستمر دولت در حمایت از مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه نسبت به گذشته پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌ایم.

وی افزود: از ماه مرداد که آیین‌نامه مشاغل خانگی اعلام شد، بیش از 140 نفر معرفی‌شده‌اند و مبلغی بالغ‌بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان ارائه تسهیلات صورت گرفته است.

مدیرکل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های استاندار خراسان شمالی و تأکید بر ایجاد 8 روستای بدون بیکار، مراحل شناسایی و بررسی اولیه این روستاها صورت گرفته و به‌نوعی اولین استانی هستیم که روستاهای بدون بیکار را هدف‌گذاری می‌کنیم.

نوری در پایان گفت: برای متقاضیانی که به دنبال مشاغلی با تسهیلات کم‌بهره هستند هیچ‌گونه محدودیت و ممانعتی وجود ندارد و می‌توانیم با همکاری تعاونی‌ها و گروه‌های پشتیبان در اشتغال‌زایی به هدف موردنظر دست‌یابیم.

انتهای پیام/71015

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول