اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ایلام چشمگیر است/ راه‌آهن ایلام را می‌سازیم

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت: خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نه تنها در توسعه زیرساخت‌ها بلکه در حوزه عمران و آبادانی استان ایلام بسیار چشمگیر بوده است.

خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در ایلام چشمگیر است/ راه‌آهن ایلام را می‌سازیم

سردار عبدالله عبدالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با همت و تلاش نیروهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء در مدت یک سال 32 کیلومتر از مسیر اصلی تردد زائران در استان ایلام چهارخطه شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران گفت: روزانه بالغ بر 50 هزار پرس غذا به زوار داده می‌شود که این نوعی خدمت بسیار خوب به زائران است.

عبدالهی خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را یک فرصت گرانبها دانست و گفت: مسیر صالح‌آباد به مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است با تلاش و همت بی‌وقفه نیروهای قرارگاه سازندگی چهاربانده شده و امیدواریم که بتوانیم برای احداث راه‌آهن ایلام هم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه ایلام ما دو گزینه داشتیم که به مسؤولان در دولت ارائه شد یکی بحث اینکه ما بتوانیم خط را از راه‌آهن کرمانشاه به خسروی اجرایی کنیم و همچنین به ایلام هم وصل شود و یکی دیگر هم گزینه سراسری است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اضافه کرد: پیشنهاد دادیم هر کدام از اینها را دولت تصویب کند و قبول داشته باشد که قطعا هم دارد به لحاظ اینکه خدمت به زائرین و به منطقه اینجا است ما آمادگی داریم بر اساس برنامه زمان‌بندی و تامین اعتبار انجام دهیم.

عبدالهی تصریح کرد: خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نه تنها در توسعه زیرساخت‌ها بلکه در حوزه عمران و آبادانی استان ایلام چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول