اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با حضور نماینده مجلس انجام شد

آغاز عملیات گازرسانی به روستای «خوش‌ییلاق» آزادشهر / پروژه‌ی 25 میلیارد ریالی برای بهره‌مندی 1000 خانوار «خوش‌ییلاقی» از نعمت گاز

در ادامه روند گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان گلستان و به منظور بهره‌مند کردن هموطنان عزیز از این موهبت پاک، عملیات گازرسانی به روستای خوش‌ییلاق شهرستان آزادشهر آغاز شد.

آغاز عملیات گازرسانی به روستای «خوش‌ییلاق» آزادشهر / پروژه‌ی 25 میلیارد ریالی برای بهره‌مندی 1000 خانوار «خوش‌ییلاقی» از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در مراسمی که برای همین منظور در روستای «خوش‌ییلاق» آزادشهر با حضور علیرضا ابراهیمی نماینده شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، صفرعلی جمال‌لیوانی مدیرعامل شرکت گاز گلستان، حبیب‌الله شفایی فرماندار، بخشدار و تنی چند از مدیران  آزادشهر برگزار شد کلنگ شروع عملیات اجرایی گازرسانی به روستای کوهستانی خوش‌ییلاق به زمین زده شد.
در این مراسم نماینده شهرستانهای آزادشهر و رامیان درمجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان هر یک به طور جداگانه از تلاش و زحمات مدیر عامل و مجموعه گاز گلستان تشکر کرده وضمن اعلام آمادگی خود در زمینه همکاری در اجرای پروژه‌ها، خواستار تسریع در عملیات آن شدند.
  مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز در همین راستا ضمن تشکر از ابراز لطف نماینده و فرماندار آزادشهر گزارشی از وضعیت گازرسانی به روستای خوش‌ییلاق و سایر روستاهای آزادشهر ارائه کرد و خواهان مساعدت و همکاری در زمینه روند اجرایی پروژه‌ها شد.
صفرعلی جمال‌لیوانی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد هزینه شده و انشاالله با اتمام آن نزدیک به یک‌هزار نفر از مردم شریف این روستا از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
وی تصریح کرد: از تعداد 53 روستای شهرستان آزادشهر تعداد 48 روستا قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون  39 روستا گازرسانی شده است ضمن اینکه 100 درصد خانوار شهری و 96 درصد خانوار روستایی شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام/2307/
 
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول