اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

با پایان رقابت‌ها

شمال شرق قهرمان والیبال کارکنان و پیشکسوتان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شد

رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق ایران گفت: تیم کارکنان و پیشکسوتان این منطقه قهرمان مسابقات والیبال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شد.

شمال شرق قهرمان والیبال کارکنان و پیشکسوتان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق ایران، محسن طاهری با تأکید بر استعدادهای ورزشی و پتانسیل این منطقه اظهار کرد: منطقه شمال شرق همواره از پتانسیل بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار بوده و یکی از مناطق ویژه در پرورش ورزشکاران مطرح در سطح پالایش و پخش و حتی وزارت نفت است.

وی با اشاره به میزبانی شایسته اصفهان در مسابقات اخیر خاطرنشان کرد: در مسابقات کارکنان و پیشکسوتان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در رشته والیبال، همکاران ما خوش درخشیده و با همین درخشش بازیکنان خود توانست موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.

رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق ایران بیان کرد: در این دوره از مسابقات، 10 تیم در قالب سه گروه به‌صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم منطقه شمال بازی فینال را در مقابل منطقه شمال شرق برگزار کرده و نتیجه را دو بر یک واگذار نموده و بعد از شمال شرق در سکوی دوم ایستاد.

اسامی بازیکنان تیم: یوسف نقوی، غلامرضا افضلی، محمدمهدی حیدری‌های، محسن امیدوار، علی علی‌خانی، علیرضا جعفری، احمد حاج اسماعیلیان، حسین صادقی و عباس کاهه.

سرپرست تیم: محسن طاهری

انتهای پیام/3402/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول