اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

معاون فرماندار کاشمر خبر داد

اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای اجرای 95 طرح مشاغل خانگی در کاشمر / افزایش 10 برابری تسهیلات مشاغل خانگی کاشمر نسبت به پارسال

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر با اشاره به افزایش 10 برابری تسهیلات مشاغل خانگی کاشمر نسبت به سال گذشته، از اختصاص 10 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای 95 طرح مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از 10 میلیارد ریال برای اجرای 95 طرح مشاغل خانگی در کاشمر / افزایش 10 برابری تسهیلات مشاغل خانگی کاشمر نسبت به پارسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی برامکی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری کاشمر که با حضور مسئولان ادارات مرتبط در سالن جلسات فرمانداری کاشمر برگزار شد اظهار داشت: تسهیلات اختصاصی در حوزه مشاغل خانگی با بیش از 10 برابر افزایش در سال جاری به 10 میلیارد و 200 میلیون ریال رسیده است.

وی بابیان این‌که تسهیلات حوزه مشاغل خانگی تا سقف 100 میلیون ریال با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه انجام می‌شود یادآور شد: از ابتدای سال جاری 95 طرح به ارزش 14 میلیارد و 170 میلیون ریال به‌صورت مستقل و پشتیبان به بانک‌های رفاه کارگران، ملی و تجارت جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات معرفی شدند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار کاشمر با اشاره به این‌که 13 طرح پشتیبان به ارزش 5 میلیارد و 490 میلیون ریال در حوزه میراث فرهنگی، 31 طرح به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال در حوزه صنعت و 51 طرح به ارزش 4 میلیارد و 920 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند ابراز داشت: 72 طرح مستقل به ارزش 6 میلیارد و 70 میلیون ریال و 23 طرح پشتیبان با 8 میلیارد و 100 میلیون ریال جهت تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

برامکی با تأکید بر این‌که در حال حاضر نرخ بیکاری در کاشمر 8.6 درصد است و از میانگین استانی پایین‌تر است افزود: تسهیلات حوزه مشاغل خانگی کاشمر در سال گذشته 970 میلیون ریال بوده که با جذب صددرصدی موفق به کسب رتبه اول استان در این زمینه جذب تسهیلات را کسب کردیم.

انتهای پیام/70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول