اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان:

اسطوره‌های هالیوود پوشالی و غیرواقعی هستند/ اسطوره‌های ما در دهه اخیر شهدای مدافع حرم هستند/ شهید حسین فهمیده برای نوجوانان و جوانان الگویی ارزشی است

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با بیان اینکه اسطوره‌های هالیوود پوشالی و غیرواقعی هستند، گفت: اسطوره‌های ما در دهه اخیر شهدای مدافع حرم هستند و شهید حسین فهمیده برای نوجوانان و جوانان الگویی ارزشی است.

اسطوره‌های هالیوود پوشالی و غیرواقعی هستند/ اسطوره‌های ما در دهه اخیر شهدای مدافع حرم هستند/ شهید حسین فهمیده برای نوجوانان و جوانان الگویی ارزشی است

محمود پاکنیت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران در سالروز شهادت حسین فهمیده در روز نوجوان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) جمله‌ای تاریخی در توصیف جایگاه شهید حسین فهمیده فرمودند «رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله است».

وی ادامه داد: شهید حسین فهمیده برای نوجوانان و جوانان ما یک الگویی بزرگ و ارزشی است و شهدای تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعان حرم الگویی ارزشی برای جامعه هستند.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اینکه شهید حسین فهمیده جایگاه سنگر دانش‌آموزی را بالا برد، تصریح کرد: می‌توان از پشت نیمکت‌های تعلیم و تربیت به جایگاه والا و ارزشمند رسید.

پاکنیت با تأکید بر اینکه اسطوره‌های هالیوود پوشالی و غیرواقعی هستند، اضافه کرد: آن‌ها برای اینکه خودی نشان دهند این اسطوره‌های غیرواقعی را از طریق هالیوود تصویرسازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسطوره‌های ما واقعی هستند، اظهار کرد: اسطوره‌های ما در دفاع مقدس شهید فهمیده‌ها است و اسطوره‌های ما در دهه اخیر شهدای مدافع حرم هستند که همیشه باید یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول