اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خبر داد

آغاز طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سنندج

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج از آغاز اجرای طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر انجام می‌شود.

آغاز طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر سنندج

هه‌تاو فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان‌ها و معابر سطح شهر با اشکال و ابعاد مختلف آشفتگی‌های بصری زیادی را بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس ماده 55 و ماده 92 قانون شهرداری‌ها ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی از وظایف شهرداری است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ساماندهی تمام تابلوهای‌های تبلیغاتی اعم از تابلو سردرب، تابلو راهنمایی و رانندگی، معرف برندها، تابلو کوچه‌ها و خیابان‌ها، دیوارنوشته و نقاشی دیواری و جدارهای سطح شهر، تابلو دیجیتال و روان، نصب پلاکارد و نصب داربست در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

فریدونی از آغاز اجرای طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر خبر داد و گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح  تابلوهای خیابان‌های اصلی ساماندهی خواهد شد.

وی افزود: نحوه اجرای این طرح هم در گام نخست فقط ممیزی و شناسایی تمام تابلوهای نصب شده در معابر و خیابان‌های اصلی است.

فریدونی عنوان کرد: پس از شناسایی و ثبت تابلوهای تبلیغاتی به مالکانی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند اطلاع‌رسانی و اخطار کتبی مبنی بر کسب مجوز برای نصب تابلو خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج تاکید کرد: درصورتی که  نسبت به کسب مجوز برای نصب تابلو اقدام نکنند تابلوهای غیرمجاز بر اساس آیین نامه‌های قانونی از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

فریدونی تاکید کرد:  در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شکل و ابعاد تابلوها از سوی این سازمان تعیین خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی شهرداری سنندج به همه افراد و کسبه‌ای که اقدام به نصب تابلو کرده‌اند توصیه کرد: در صورتی که بدون مجوز اقدام به نصب تابلو کرده‌اند برای جلوگیری از جمع‌آوری تابلوهایشان نسبت به کسب مجوز لازم از این سازمان اقدام کنند.

فریدونی در پایان گفت: امیدواریم شهروندان بویژه کسبه شهر با تعامل و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری را در اجرای بهتری طرح ممیزی تابلوهای تبلیغاتی و زیباسازی سیما و منظر سطح شهر یاری کنند.

انتهای پیام/2440/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول