اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

گزارش خبرنگار اعزامی فارس

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و نیجر در نیامی

وزرای خارجه ایران و نیجر امشب در دیداری دوجانبه ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی را بررسی کردند.

گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و نیجر در نیامی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نیامی، محمدجواد ظریف و ابراهیم یاکوبا وزرای خارجه ایران و نیجر امشب در نیامی در دیداری دوجانبه پس از شرکت در مجمع تجاری دو کشور به بررسی ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه و عرصه بین الملل پرداختند.

وزیر امور خارجهء کشورمان در ملاقات با وزیر امورخارجه نیجر با اشاره به هیات تجاری همراه خود بر توسعه و تقویت مناسبات اقتصادی تاکید کرد و گفت: ما آمادگی داریم در زمینه های تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری و انتقال تکنولوژی همکاری داشته باشیم.

وزیر امور خارجه نیجر نیز با ابراز خرسندی از حضور وزیر امور خارجه کشورمان و هیات تجاری گفت:ما از فعالیت گسترده  شرکت های ایرانی استقبال می کنیم.

ظریف که بعدازظهر امروز وارد نیجر شد پیش از این نیز با رئیس جمهور و نخست وزیر نیجر دیدار و در مجمع تجاری دو کشور به همراه همتای خود شرکت کرد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول