اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در سال جاری

70 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی گلستان پرداخت شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: در سال جاری 70 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی گلستان پرداخت شد.

70 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی گلستان  پرداخت شد

محمدتقی جهانشاهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سال جاری 70 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی گلستان پرداخت شد.

وی از ارائه تسهیلات در بخش دام و طیور خبر داد و تصریح کرد:  در سال 1395 قریب به 196 میلیارد تومان به صنایع دام و طیور در سطح استان گلستان تسهیلات پرداخت شد.

* قریب به 70 میلیارد تومان به صنایع کشاورزی پرداخت شد/ 30 میلیارد تومان در پرونده بانکی است

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی گلستان ابراز کرد: در سال جاری قریب به 70 میلیارد تومان به صنایع کشاورزی پرداخت شد و 30 میلیارد تومان در پرونده بانکی است که باید تکمیل شود.

جهانشاهی در خصوص تسهیلات بانکی خاطرنشان کرد: طبق گزارشی که بانک کشاورزی به ما داده است تاکنون مبلغ 17 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه 70 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع کشاورزی در گلستان پرداخت شده است، اذعان کرد: برای اینکه تسهیلات راحت‌تر به دست کشاورزان برسد تمهیداتی اندیشیده‌ایم.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی گلستان افزود: وجوه وجوه اداره شده نیست وجوه در اختیار بانک است و دولت موظف کرده است در قالب رفع موانع تولید اقدام کند.

جهانشاهی ادامه داد: تسهیلاتی که دولت در این زمینه طرح کرد به این صورت است که اگر کسی چک برگشتی به بانک دارد و یا بدهی و معوقه به بانک دارد در سال گذشته این کار به طور کامل نادیده گرفته می‌شد ولی امسال یک مقداری محدودیت قائل شدند تا سرمایه‌گذار بتواند پول خود را پرداخت کند.

وی یادآور شد: افرادی که بتوانند تا 25 درصد مبلغ وام را بپردازند اگر چک برگشتی یا معوقه بانکی داشتند براساس قانون نادیده گرفته می‌شد و بانک‌ها را ملزم کردند تا این کار صورت گیرد و سرمایه گذار در بخش دامپروری از این تسهیلات استفاده کند.

انتهای پیام/30/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول