اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی استان خراسان‌ رضوی خبر داد

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان‌ رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان‌ رضوی از کشف بیش از 100‌ کیلو‌گرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای خراسان‌ رضوی

ماشاءالله جان‌ثنار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در راستای حراست و حفاظت از مرزهای خراسان رضوی و جلوگیری از هرگونه قاچاق مواد‌مخدر‌، مرزداران هنگ تایباد موفق شدند بیش از 100 کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف کنند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در ایست و بازرسی 17‌ شهریور‌، هنگ تایباد طی در حین کنترل خودروهای ورودی و مسافرین به کشور موفق شدند، 15‌ کیلو و 850‌ گرم هروئین فشرده را از یک‌ دستگاه خودرو کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان‌ رضوی از درگیری مرزبانان این هنگ با قاچاقچیان مواد‌مخدر خبر داد و بیان کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند بیش از 85 کیلوگرم مواد‌مخدر را کشف کنند.

جان‌نثار با اشاره به انجام موفق این عملیات، بیان کرد: سرانجام پس از انجام مأموریت‌ها و رد‌زنی اکیپ این گروهان، نیروهای مقتدر این هنگ بعد از پاکسازی منطقه، موفق به کشف مواد‌مخدر به مقدار 71 کیلو و 400 گرم حشیش، 14 کیلو و 300 گرم تریاک که در مجموع 85 کیلو و 700‌ گرم مواد افیونی در چهار کوله جاسازی شده بود، شدند، در رابطه با کشف این مواد، دو قاچاقچی اتباع بیگانه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی هدایت شدند.

وی از دستگیری 44‌ نفر متجاوز مرزی توسط مرزداران هنگ تایباد خبر داد و افزود: تلاش مرزداران هنگ تایباد ستودنی است و در این راستا همواره در راستای حراست و حفاظت از مرزها تلاش کرده‌اند و اجازه نمی‌دهند، قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای این استان بتوانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول