اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

سرپرست شهرداری قدس تأکید کرد

ارائه خدمات بهینه به مردم قدس در فصل زمستان/ نخبگان و دانشگاهیان به مدیریت شهری کمک کنند

سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه ارائه خدمات بهینه به مردم این شهر در فصل زمستان در اولویت قرار دارد، گفت: نخبگان شهری و دانشگاهیان به یاری مدیریت شهری بیایند.

ارائه خدمات بهینه به مردم قدس در فصل زمستان/ نخبگان و دانشگاهیان به مدیریت شهری کمک کنند

بهزاد هرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش‌ها و فصل سرما تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به مردم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در این فصل تلاش می‌شود تا اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع مشکلات انجام شود، افزود: دپوی نمک، انجام اقدامات برای جلوگیری از آبگرفتگی سطح معابر و ... از مهم‌ترین مسائلی است که در این فصل به آن توجه ویژه شد.

سرپرست شهرداری قدس با تأکید بر اینکه ارائه خدمات بهینه به مردم در فصل زمستان از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در دستور کار شهرداری قدس قرار گرفته، افزود: توجه به توسعه خدمات شهری و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در اولویت قرار دارد.

هرمزی تأکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و سرما نیاز بود تا مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی بهتر و مقابله با بحران‌های احتمالی آماده شود که در این راستا مدیریت شهری در شهر قدس اولویت ابتدایی خود را برنامه‌ریزی برای افزایش آمادگی در این حوزه قرار داده است.

وی گفت: بر این اساس معاونت خدمات شهری شهرداری قدس موظف شد تا ظرف مدت کوتاهی و حداکثر طی 10 روز برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و نیازهای خود را برای خدمات‌رسانی بهتر اعلام کند.

شهردار قدس ادامه داد: به طور قطع شهرداری قدس با همکاری شورای اسلامی شهر برای تأمین نیازهای لازم در این حوزه کوتاهی نخواهد کرد.

هرمزی بیان داشت: پس از انجام برنامه‌ریزی لازم در این حوزه دیگر معاونت‌ها موظف می‌شوند تا هر کدام در بخش مدیریتی خود طرح‌های ویژه‌ای را برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم از جمله در زمینه‌هایی چون حمل و نقل، زیباسازی شهری، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی موجود در حاشیه شهر قدس و .... اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: به طور قطع برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، نخبگان شهری، دانشگاهیان، مدیران اصناف، جوانان و اقشار مختلف مردم باید به یاری مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی فعال در شهر قدس بیایند.

انتهای پیام/2568/س30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول