اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

فرمانده انتظامی بیجار:

شهید امان‌اللهی نمونه شاخص و بارز ایثارگری و از خود گذشتگی است

فرمانده انتظامی بیجار شهادت را درس ایثار و از خودگذشتی عنوان کرد و گفت: شهید محمود امان‌اللهی نمونه شاخص و بارز ایثارگری و از خود گذشتگی است.

شهید امان‌اللهی نمونه شاخص و بارز ایثارگری و از خود گذشتگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رسول چگینی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهید سردار محمود امان‌اللهی و 10 شهید نیروی انتظامی بیجار که در مجتمع نور اداره تبلیغات اسلامی و با حضور رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی  کردستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: شهید وجود نیکویی است که عالمانه و عارفانه تمامی هستی خود را به منظور لقاء حق تعالی به زیباترین صورت به سرچشمه نور تقدیم می‌کند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم عنوان کرد: شهید همواره زنده است مبادا ما در این زندگی پر مشغله نام و یادشان را از یاد برده و به فراموشی بسپاریم.

چگینی به ضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: شهیدان به برگزاری یادواره‌های شهدا هیچ گونه احتیاجی ندارند این ما هستیم که از طریق یادواره‌های شهدا به برکت معنوی دست می‌یابیم.

وی با بیان اینکه شهدای والامقامی چون امان‌اللهی‌ها، بیاتیان‌ها، محبیان‌ها و چمران‌ها را هیچ‌گاه نمی‌توان فراموش کرد گفت: یاد شهدا همواره زنده است و ما از برکت وجود آنهاست که اکنون در امنیت و آسایش به سر می‌بریم.

فرمانده انتظامی بیجار ادامه داد: اندیشه و تفکر شهدا در روح و روان تمامی مردم ایران جای دارد.

چگینی شهادت را درس ایثار و از خودگذشتی عنوان کرد و گفت: شهید امان‌اللهی نمونه شاخص و بارز ایثارگری و از خود گذشتگی است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره سردار شهید محمود امان‌اللهی و 10 شهید نیروی انتظامی حداقل کاری است که برای این شهدای گرانقدر می‌توان انجام داد.

این مسوول اهداف برگزاری یادواره شهید امان‌اللهی را شناساندن چهره نورانی و شجاع این شهید عنوان کرد هر چند تاکنون آنگونه که شایسته مقام شامخ  این شهید والامقام است این مهم انجام نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار گفت: شهید امان‌اللهی کسی بود که ایمان و تقوا؛ علم و عمل توکل و توسل و مدیریت و صدها صفت زیبای دیگر را در شخصیت والای خود داشت.

چگینی اظهار کرد: شخصیت والای شهید امان‌اللهی ثابت کرد که می‌توان تمامی خوبی‌ها را در شخصیت والای یک نفر جمع کرد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار ادامه داد: شهید امان‌اللهی زندگی را از منظر دیگری نگاه کرد و ساده و بی‌آلایش بود.

انتهای پیام/75/2330/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول