اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نماینده سوری:

دموکراسی کشورهای اروپایی کجاست که نمایندگانش اجازه ندارند از سوریه حرف بزنند؟

نائب رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس سوریه با اشاره به سیاست یک و بام و دو هوای کشورهای اروپایی در قبال سوریه خاطر نشان کرد که باید از ارتش سوریه در برابر تروریسم حمایت کرد.

دموکراسی کشورهای اروپایی کجاست که نمایندگانش اجازه ندارند از سوریه حرف بزنند؟

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عمار الاسد» نائب رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس سوریه تأکید کرد که مواضع برخی از کشورهای اروپایی عملا و در محافل بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد در قبال سوریه تغییر کرده است.

الاسد درباره نبود دموکراسی در غرب در خصوص اظهار واقعیتهای بحران سوریه گفت: «امروز وقتی یک نماینده [پارلمان] اروپایی [به سوریه] می‌آید و می‌گوید شما با تروریسم مبارزه می‌کنید و با جنگ وحشیانه‌ای روبه‌رو هستید، زمانی که به او می گوییم چرا این اظهارات را در کشورت بیان نمی‌کنی، می‌گوید که در کشورش اجازه ندارد چنین حرفی بزند. دموکراسی که از آن در کشورهایتان سخن میگویید پس کجاست؟».

وی تغییر مواضع کشورهای اروپایی در قبال سوریه را برآیند ایستادگی نیروهای مسلح، سیاستمداران، رهبری و ملت سوریه دانست که در سخت ترین شرایط بر ایستادگی تأکید دارند.

این مسئول سوری به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که ملت بزرگی مانند ملت سوریه وجود ندارد که با وجود درگیری و عملیات تروریستی اصرار داشته باشد که کار کند و از خانه خارج شود و شهید بدهد.

الاسد خاطر نشان کرد که هر کس «جانفشانیهای ارتش سوریه» را دنبال کند، میبیند که «حماسه‌های زیبایی را رقم زده است، از این روی باید از این ارتش در برابر تروریسم حمایت کرد».

وی با اشاره به اینکه سوریه در بیشتر کشورهای دنیا دارای سفارتخانه است، اظهار داشت که هیئت‌های مردمی که از کشورهای دیگر به سوریه می آیند از اینکه میبینند اوضاع عادی است غافلگیر می‌شوند و از دروغهای رسانه‌ای آگاهی می‌یابند.

انتهای پیام/ص


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول