اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

مشاور اسد:

رسانه‌های معاند در پی کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای دمشق و همپیمانانش هستند

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه تأکید کرد این کشور با کشورهایی همپیمان است که منافعشان در بیرون راندن تروریسمی است که برای همه دنیا خطر آفرین است.

رسانه‌های معاند در پی کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای دمشق و همپیمانانش هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، بثینه شعبان مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که برقراری صلح و ساخت آینده ای درخشان برای سوریه از پیروزی در جنگ دشوارتر است.

شعبان تصریح کرد، حوادثی که طی سالهای گذشته رخ داد، برآیند طرح صهیونیستی-استعماری بود که قصد داشت تصمیم مستقل این کشور را هدف قرار دهد.

خبرگزاری سانا به نقل از وی گزارش داد که رسانه‌های معاند از طریق فرافکنی نقش اصلی در جنگ علیه سوریه ایفا کردند تا فتنه و تفرقه میان ملت سوریه ایجاد کنند.

مشاور رئیس جمهور سوریه با تأکید بر لزوم آگاهی از طرحها و پیامهای رسانه ای دشمنان خاطر نشان کر که هدف از این پیامها کمرنگ جلوه دادن دستاوردهایی است که حکومت سوریه با همکاری همپیمانان و دوستان خود در همه زمینه ها محقق کرده است.

وی ادامه داد: «ما باید قطب نمای خود را بر اساس شناخت عمیق از دشمنانمان و اطمینان کامل به ملت، ارتش، همپیمانان و دوستانمان تنظیم کنیم و اینکه [بدانیم] آنان از ما چه میخواهند».

شعبان اظهار داشت که سوریه با کشورهایی همپیمان است که منافعشان در بیرون راندن تروریسمی است که برای همه دنیا خطر آفرین است و این ائتلاف بر حاکمیت سوریه و تصمیم ملی آن تأکید دارد.

این مسئول سوری در پایان اعلام کرد که ارتش این کشور همچنان به عملیات آزادسازی اراضی خود ادامه میدهد.

انتهای پیام/م


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول