اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

نمایشگاه عطر سیب فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو می کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب گفت: این نمایشگاه فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو کرده و فداکاری را که امام حسین (ع) در قیام عاشورا داشتند به معرض نمایش می گذارد.

نمایشگاه عطر سیب فرهنگ ایثار و شهادت را بازگو می کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،  محمد قمی با بیان اینکه راه و سیره امام حسین (ع) باید نسل به نسل و سینه به سینه برای آیندگان بازگو شود گفت: برگزاری نمایشگاه عطر سیب تجلی این مسئله است و فرهنگ از خودگذشتگی را به جوانان آموزش می دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما باید پشت پا زدن به ذلت و فریاد عزت را فرابگیرند گفت: در شرایط فعلی و در عصرحاضر تبیین قیام عاشورا و فرهنگ امام حسین (ع) راهگشاست.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس دهم تصریح کرد: قیام روزعاشورا خلاصه ای از اسلام است که در نصف روز به نمایش گذاشته شد.

قمی با بیان اینکه امام حسین (ع) به بشریت آموخت که در راه دین و اسلام باید جان خود را فدا کرد و نمود این امر در دنیای امروز مبارزه با کفار و تکفیری هاست.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب تا 29 شهریورماه در بوستان ولایت از ساعت 9 صبح تا 19 آماده خدمت رسانی به شهروندان و عاشقان حسینی است و در این نمایشگاه کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی شامل اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل با قیمت مناسب عرضه می شود. تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در این نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول