اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله سوم لیگ دوومیدانی رقم خورد

کسب عنوان قهرمانی ورزشکار اردبیلی در لیگ دوومیدانی امیدهای کشور

در مرحله سوم لیگ دوومیدانی امیدهای دختر کشور، محدثه هاشم‌زاده فروزان از استان اردبیل در رشته پرش ارتفاع بالاتر از سایر حریفان قرار گرفت.

کسب عنوان قهرمانی ورزشکار اردبیلی در لیگ دوومیدانی امیدهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با پیگیری مرحله سوم لیگ دوومیدانی امیدهای دختر کشور نفرات برتر در بخش‌های مختلف معرفی شدند تا با نزدیک شدن به مراحل پایانی، حساسیت مسابقات نیز دوچندان شود.

ابن رقابت‌ها که به مدت دو روز در در بخش‌های مختلف پیگیری می‌شود، با برگزاری مسابقات در رشته‌های پرتاب دیسک، دوی 100 متر بدون مانع و با مانع، دوی 400 متر و 1500 متر، پرتاب نیزه و پرش ارتفاع به پایان رسید.

از تیم منتخب استان اردبیل نیز نمایندگانی در بخش‌های مختلف لیگ دوومیدانی امیدهای کشور حضور داشتند که در پایان با درخشش محدثه هاشم‌زاده فروزان در بخش پرش ارتفاع همراه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش پرش ارتفاع این ورزشکار اردبیلی توانست با ثبت رکورد 1.63 متر بالاتر از زهرا فرخ‌فال از تهران و ماری حیدری از البرز قرار گرفته و به عنوان قهرمانی دست یابد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول