اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی وزارت ورزش و جوانان:

آموزش آنلاین ازدواج موفق رونمایی می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی وزارت ورزش و جوانان گفت: به‌منظور کاهش آمار طلاق و فراگیری آموزش ازدواج موفق در کل کشور، سری جدید آموزش‌های ازدواج موفق به‌صورت آنلاین طراحی‌شده است که به‌زودی از این طرح رونمایی خواهد شد.

آموزش آنلاین ازدواج موفق رونمایی می‌شود

ناصر صبحی‌قراملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس البرز در کرج، گفت: سعی داریم با به کار گرفتن تدابیری کاهش روزمره و سالانه ازدواج را دستخوش تغییر کرده و با کنترل شرایط قدمی به سمت ازدواج سلامت و موفق جوانان برداریم.

وی افزود: میزان آمار طلاق در برخی از استان‌های کشور با میانگین دو تا هشت درصد کاهش‌یافته است اما این آمار در شرایطی است که میزان طلاق در کشور تغییر نکرده کرد و به قوه خود باقی است.

این مسئول تصریح کرد: به‌منظور کاهش آمار طلاق و ترویج فرهنگ ازدواج سلامت لازم است آموزش و فرهنگ‌سازی کافی انجام شود.

صبحی‌قراملکی بابیان اینکه آموزش و همایش‌های رایگان در سطح کشور در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: طرحی در قالب آموزش آنلاین در حال اجرای است که به‌زودی از این طرح رونمایی خواهد شد و تمامی افراد می‌توانند به‌صورت رایگان از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: در هر استان با استفاده از ظرفیت سمن‌ها بیش از پنج هزار نفر بارکد مخصوص خواهند داشت و از طریق تلفن همراه آموزش‌های آنلاین فعالیت خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان دلیل آمار بالای طلاق در البرز را جمعیت این استان برشمرد و گفت: برنامه‌های اجرایی در استان البرز با شرایط ویژه‌ای برگزار شدند که همایش و دوره‌های اجرای "TOT" ازجمله این برنامه‌ها است که با 150 مدرس مجرب وحرفه ای در البرز انجام شد.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول