اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

ناظر طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی گرگان وآق قلا خبر داد

انسداد 115 مورد چاه غیرمجاز شهرستان گرگان

ناظر طرح تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی گرگان وآق قلا از انسداد 115 مورد چاه غیرمجاز شهرستان گرگان خبر داد.

 انسداد 115 مورد چاه غیرمجاز شهرستان گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، احمد جهان‌تیغ در جلسه کمیته مشترک تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی با جهاد کشاورزی شهرستان گرگان گزارشی از آخرین وضعیت منابع آبی شهرستان ارائه کرد و با اشاره به عملکرد سال 1395 طرح تعادل‌بخشی در شهرستان گرگان و آق‌قلا اظهار کرد: جمع‌آوری پنج مورد ادوات دستگاه حفاری غیرمجاز، انسداد 115 مورد چاه غیرمجاز، 147 مورد معرفی به دادگاه چاه‌های غیرمجاز معرفی شد.

وی کنترل و نظارت بر عملیات حفاری دستگاه‌های مجاز، کنترل کشت و جلوگیری از اضافه برداشت چاه‌های پروانه‌دار، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک انبوه به کشاورزان، برگزاری هشت جلسه شورای حفاظت شهرستان گرگان و برگزاری جلسات متعدد اطلاع‌رسانی با بهره‌برداران، روحانیون، مسوولان شهرستان و نیروی انتظامی شمرد.
در ادامه جلسه مسوولان مراکز ترویج حوزه شهرستان گرگان به بیان نظرات خود پرداخت وآمادگی خود را برای تدارک کلاس آموزشی با حضور مسوولان و مراکز ترویج وکشاورزان روستاها برای  اطلاع‌رسانی و مشارکت عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/202307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول