اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران اعلام کرد

کمک یک میلیارد تومانی خیران برای تأمین جهیزیه مددجویان بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه با پیگیری انجام‌شده ۳۰۸ دست جهیزیه تهیه و در اختیار زوج‌های جوان قرار داده‌ایم، گفت: هزینه تهیه این جهیزیه یک میلیارد تومان است که با مشارکت خیران تأمین شده است.

کمک یک میلیارد تومانی خیران برای تأمین جهیزیه مددجویان بهزیستی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید آرام سه‌شنبه‌شب در مراسم جشن عروسی ۳۰۸ زوج جوان زیرپوشش اداره‌کل بهزیستی مازندران که در  پلاژ بهزیستی استان برگزار شد، اظهار کرد: از سه ماه پیش در جلسه شورای معاونان برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات ویژه‌ای برای برگزاری این مراسم در برنامه کاری قرار گرفت و برنامه‌ریزی کردیم از ظرفیت خیران در این بخش استفاده کنیم.

مدیرکل بهزیستی مازندران اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی، تصمیم گرفته شد که به نیت ۱۴ معصوم در هر شهرستان برای جامعه هدف ۱۴ جهیزیه تهیه کنیم.

این مسؤول با اعلام اینکه با پیگیری انجام‌شده ۳۰۸ دست جهیزیه تهیه و در اختیار زوج‌های جوان قرار داده‌ایم، گفت: هزینه تهیه این جهیزیه یک میلیارد تومان است که با مشارکت خیران تأمین شده است و همراهی خیران در این بخش قابل تقدیر است.

آرام با اشاره به کسب رتبه برتر بهزیستی در جشنواره شهید رجایی در کشور، بیان کرد: سازمان بهزیستی دو سال متوالی موفق به دریافت لوح تقدیر این جشنواره شده است.

وی ادامه داد: در استان مازندران نیز اداره‌کل بهزیستی موفق شد تا یک‌ هزار امتیاز تعیین‌شده این جشنواره در استان را کسب کند.

مدیرکل بهزیستی مازندران در پایان گفت: بهزیستی در این سال‌ها به جایگاه مطلوب اجتماعی دست پیدا کرده و توانسته است رضایت جامعه هدف را به‌دست بیاورد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول