اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان جنوبی

امام جمعه نهبندان:

نهبندان قطب معدنی خراسان‌جنوبی است

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه نهبندان قطب معدنی استان است، گفت: استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان مهلتی برای سرمایه‌گذاران در این منطقه بدهند.

نهبندان قطب معدنی خراسان‌جنوبی است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین خزایی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات استخراج و بهره‌برداری از معدن طلای هیرد شهرستان نهبندان اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال 78 به نهبندان سفر کردند و در آنجا فرمودند من آمدم تا توجه مسؤولان استانی و کشوری را به این منطقه جلب کنم.

وی گفت: جمعیت شهرستان نهبندان بر اساس سرشماری سال 95 به نسبت سال 90 حدود 5 هزار نفر کاهش داشته است و این مهاجرت‌ها نیز بیشتر به دلیل عدم اشتغال در شهرستان است.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه اشتغالزایی‌ها در شهرستان مردم را امیدوار می‌کند، افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان است و باید زیرساخت‌های منطقه فراهم شود.

خزایی با بیان اینکه بیش از 170 شهید در شهرستان نهبندان تقدیم نظام اسلامی شده است، تصریح کرد:‌ امروز نهبندان یکی از امن‌ترین شهرستان‌ها است و این امنیت نیز به تدین مردم برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه نهبندان قطب معدنی استان است، ادامه داد: استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان مهلتی برای سرمایه‌گذاران در این منطقه بدهند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: امیدواریم ایجاد این معادن سبب اشتغالزایی خوبی شود و کارخانه طلا نیز در همین منطقه احداث شود.

نظرافضلی تصریح کرد: باید بخش‌های خصوصی نیز وارد سرمایه‌گذاری شوند و از آن‌ها حمایت صورت بگیرد.

انتهای پیام/69034/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول