اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهدا توطئه استکبار جهانی را خنثی کرده است/هدف استکبار جهانی ایجاد خاورمیانه‌ای بزرگ برای استکبارگری است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با نام‌گذاری خوب و تأثیرگذار خود در این طرح، یادآور قهرمانی‌ها و دلاوری‌های بزرگانی شده‌اید که خون خود را برای خنثی‌سازی توطئه استکبار جهانی تقدیم کرده‌اند.

شهدا توطئه استکبار جهانی را خنثی کرده است/هدف استکبار جهانی ایجاد خاورمیانه‌ای بزرگ برای استکبارگری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سردار کاظمی پور عصر امروز در مراسم رونمایی از دفاتر «قهرمان من» در ستاد کنگره سرداران و هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: با نام‌گذاری خوب و تأثیرگذار خود در این طرح، یادآور قهرمانی‌ها و دلاوری‌های بزرگانی شده‌اید که خون خود را برای خنثی‌سازی توطئه استکبار جهانی تقدیم کرده‌اند.

وی بابیان اینکه هدف استکبار جهانی ایجاد خاورمیانه‌ای بزرگ برای استکبار گری بوده است خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که ایران مجال زورگویی را از آن‌ها ستانده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان انجام فعالیت خودجوش فرهنگی با این وسعت دید توسط جوانان را ره‌آورد شهدای عزیز ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان بافرهنگ اسلامی و انقلابی می‌تواند ثمرات قابل‌توجهی را برای کشور فراهم نماید زیرا آنان با قهرمانان واقعی سرزمین خود آشنا شده و از آن‌ها الگو می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس در اواسط جلسه امروز جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان طی تماس تلفنی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) موافقت وی را جهت خرید این محصولات و توزیع آن در بین متقاضیان این مجموعه جلب کرد.

رونمایی از دفاتر «قهرمان من» با تصاویر شهدای مدافع حرم ازجمله شهید سید اسماعیل سیرت نیا، سجاد طاهرنیا، حامد کوچک زاده، سعید مسافر و شهید محسن حججی و همچنین یک طرح حجاب برای دومین سال پیاپی باهدف معرفی شهدای مدافع حرم برای استفاده دانش آموزان انجام شده است.

این دفاتر توسط موسسه فرهنگی بهشت و با طراحی گرافیک محسن علیزاده منتشرشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول