اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

معاون فرهنگی سپاه:

یونسکو، یونیسف، وهابیت، بهائیت و احزاب دست‌‌نشانده‌ توسط استعمار مدیریت می‌شوند

معاون فرهنگی سپاه گفت: نهادهای استعمارگر بین‌المللی مانند یونسکو و یونیسف، دین‌سازی و فرقه‌سازی‌هایی نظیر وهابیت و بهائیت و همچنین احزاب دست‌‌نشانده‌ای که عامل فنته و خباثت هستند همگی توسط رژیم استعمارگر انگلیس هدایت و مدیریت‌شده است.

یونسکو، یونیسف، وهابیت، بهائیت و احزاب دست‌‌نشانده‌ توسط استعمار مدیریت می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج امروز (یکشنبه) گفت: برائت از مشرکین، کفار، ظالم و ستمگر آئین ما بر اساس سوره‌ای از قرآن است.

وی افزود: ما هیچگاه مرگ بر ظالم را کنار نخواهیم گذاشت چرا که ریشه بخش اعظم خباثت‌های صورت گرفته در دنیا مربوط به رژیم منحوس سلطنتی انگلیس و خیانت‌های در هم تنیده آن است.

معاون فرهنگی سپاه تصریح کرد: انگلیس‌ها امروز بساطی را در دنیا درست کرده‌اند که نکبت آن همه جا را فرا گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نهادهای استعمارگری بین‌المللی مانند یونسکو و یونیسف، دین‌سازی و فرقه‌سازی‌هایی نظیر وهابیت و بهائیت و همچنین احزاب دست‌‌نشانده‌ای که عامل فتنه و خباثت هستند همگی توسط رژیم استعمارگر انگلیس هدایت و مدیریت‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: محور اصلی توطئه و فتنه 78 سفارت انگلیس در ایران بود که اسناد دخالت‌های آن منتشر شده است. 

سردار نقدی گفت: رسانه استعماری انگلستان یعنی رادیو و تلویزیون بی‌بی‌سی در دنیا آشوب و فتنه ایجاد می‌کند که اقداماتش بر هیچکس پوشیده نیست.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: تا زمانی که رأس استعمار یعنی انگلیس و غده سرطانی دنیا یعنی رژیم اشغال‌گر قدس در منطقه از بین نرود درد و آلام جهان اسلام همچنان وجود خواهد داشت.

وی گفت:‌ مبارزه با استعمار انگلیس یعنی مبارزه با تمام نهادهای دست‌نشانده، احزاب و دین‌های خودساخته که باید پایه‌گذار آنها را در کنار رژیم منحوس انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

معاون فرهنگی سپاه گفت: وهابیت و اندیشه تکفیری با تحریف بخش‌های زیادی از جهان اسلام که توسط انگلیس و رژیم صهیونیستی انجام می‌شود تلاش می‌کنند تا اهداف خود را پیش ببرند.

سردار نقدی در پایان گفت:‌ما شعار مرگ بر شاه، مرگ بر صدام و مرگ بر شوروی را سر دادیم و با این کار به هدف خود رسیدیم و ان‌شاءالله شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل را هم سر می‌دهیم تا این شعار هم اصابت کرده و هدف ما محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول