اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

سردار غیب پرور:‌

بخشی از ماندگاری مردم ما در صحنه، متوجه اصحاب رسانه است/ رسانه‌ها باید اقدامات انقلابی و شجاعانه انجام دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بخشی از ماندگاری مردم ما در صحنه متوجه اصحاب رسانه است، گفت: آن دسته از اصحاب رسانه که صادقانه و انقلابی و با شجاعت عمل کردند، ماندگار‌تر هستند.

بخشی از ماندگاری مردم ما در صحنه، متوجه اصحاب رسانه است/ رسانه‌ها باید اقدامات انقلابی و شجاعانه انجام دهند

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، سردار غلامحسین غیب پرور در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج امروز (یکشنبه)، گفت: به طور قطع وجه مشترک همه شهیدان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی در برابر دشمنان خداست.

وی افزود: ویژگی جهاد کبیر، نلرزیدن، و فشل نشدن و نهراسیدن در مقابل دشمن متعلق به کسانی است که در خاکریز حق قرار دارند و خط مقدم این امر شهدای هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت:‌ آیا ما در معرفی دشمن نگاه واقع بینانه‌ای داریم یا حرف‌هایی می‌زنیم که خدای ناکرده فاقد عمق است؟ در حالی که آنچه مقابل اسلام از قرن‌ها پیش قرار گرفته موضوعی واقعی است.

وی تصریح کرد: باید راه ایستادگی در برابر دشمنان را از شهدایی که در راه تداوم و استمرار انقلاب اسلامی از جبهه‌های جنوب کشور تا جبهه‌های مقاومت در سوریه ایثارگری کردند آموخت چرا که مسیر شهدا خط مقدم ایستادگی در برابر ظلم و ستم است.

وی به روحیه ددمنشانه و ضد آزادگی آمریکا در 6 دهه گذشته اشاره کرد و گفت: خباثت آمریکایی‌ها نسبت به امت اسلام هرروز افزایش می یابد و توطئه، ترور، نفوذ، جنگ و سایر خباثت‌های آمریکایی روندی افزایشی داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آمریکا همواره در برابر ملت ایران بدترین شیوه‌های دشمنی را برگزیده است خاطرنشان کرد: همواره ترور بهترین اشخاص در انقلاب اسلامی از سوی آمریکایی‌ها مدیریت شده است و آن‌ها درصد هستند تا نخبگان ما را در حوزه‌های مختلف به طرق مختلف از بین ببرند؛ حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی و پشتیبانی از گروهک‌های ضد انقلاب نیز در کارنامه عملکرد ضد ایرانی آمریکا وجود دارد. 

وی ادامه داد: مبدأ اصلی تشکیل و تدوین گروه‌های تکفیری آمریکا است و هیچ فردی نمی‌تواند نسبت به این تردید داشته باشد، سرمنشأ ایجاد گروه‌های تکفیری با حمایت مستقیم آمریکا و برخی کشورهای جهان بوده که متأسفانه می‌بینیم این گروه‌ها به جنگ علیه اسلام قیام کرده‌اند و با نام پیامبر، سر می‌بردند و با نام پیامبر قتل عام می‌کنند.

غیب پرور با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر آمریکا و هم پیمانانش تأکید کرد: نترسیدن و نهراسیدن از ویژگی مردم انقلابی است که تداوم بخش حیات انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی با بیان اینکه 2 مولفه دشمن شناسی و دشمن ستیزی از ملزومات اساسی انقلاب اسلامی است، افزود: بر همین اساس باید دشمن شناسی و دشمن ستیزی از اهداف تعالی نخبگان انقلابی کشور باشد؛ ایستادگی برای حق و حقیقت، اصلی مهم است و این منش شهدا بوده و مصداق عینی دشمن ستیزی را از شهید محسن حججی باید آموخت که توانست یک تنه نقش موثر در احیای و آفرینش مجدد استکبار ستیزی انقلاب اسلامی داشته باشد و دیدیم که شهادت این شهید توانست چه موج عظیمی در شهادت طلبی و دفاع از حرم ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بخشی از ماندگاری مردم ما در صحنه متوجه اصحاب رسانه است و آن دسته از اصحاب رسانه که صادقانه و انقلابی و با شجاعت عمل کردند ماندگار‌تر هستند. 

وی افزود: مردم ایران مسیر خود را درست ادامه خواهد دارد ضمن اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران به دشمن شناسی و دشمن ستیزی باز می‌گردد اما گاهی اوقات دشمن را می‌شناسیم ولی اقدامی نمی‌کنیم.

سردار غیب پرور اظهار داشت: اصحاب رسانه در جایگاه حق باید دشمن را بشناسند و دشمن ستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهند که این امر نیاز امروز انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: از اینکه خبرنگاران بسیجی در جبهه انقلاب اسلامی حضوری تعیین کننده و اثر بخش دارند خوشحالم لذا هر کس باید به اندازه خود، دین خود را به انقلاب اسلامی ایران ادا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌انقلاب اسلامی ایران تحفه‌ای از جانب خداست و باید از این نعمت به خوبی پاسداری کنیم و این امر را در سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول