اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج مرحله مقدماتی کبدی بانوان کشور مشخص شد

رئیس هیأت کبدی استان مرکزی نتایج مرحله مقدماتی کبدی بانوان را اعلام کرد.

نتایج مرحله مقدماتی کبدی بانوان کشور مشخص شد

احمد پورجعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مسابقات کبدی دختران قهرمانی کشور با حضور 13 تیم در اراک در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: امروز و در ادامه این رقابت‌ها که از روز پنج‌شنبه آغاز شده است، هشت تیم به دور نهایی راه پیدا کردند.

رئیس هیأت کبدی استان مرکزی ادامه داد: در دور مقدماتی این رقابت‌ها تهران 75 بر 9 از سد سیستان گذشت، خوزستان 52 بر 52 مغلوب البرز شد، خراسان رضوی 53 بر 33 از سد اردبیل گذشت، یزد 31 بر 51 از کرمان شکست خورد، آذربایجان غربی 22 بر 49 مغلوب ایلام شد.

تهران 74 بر 19 از سد البرز گذشت، خوزستان 53 بر 24 سیستان را از پیش رو برداشت. مرکزی 62 بر 54 در برابر خراسان رضوی به پیروزی رسید.

پورجعفری گفت: قزوین 60 بر 32 کرمان را از پیش رو برداشت، گلستان 46 بر 13 آذربایجان غربی را از پیش رو برداشت، تهران 56 بر 25 خوزستان را شکست داد، البرز 57 بر 27 سیستان را برد، مرکزی 51 بر 22 از اردبیل گذشت، یزد 50 بر 51 در برابر قزوین شکست خورد، ایلام 12 بر 55 مغلوب گلستان شد.

وی بیان کرد: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها تیم‌های مرکزی، خراسان رضوی، قزوین، کرمان، گلستان، تهران، خوزستان، ایلام به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

رئیس هیأت کبدی استان مرکزی افزود: ادامه مسابقات عصر امروز با 4 دیدار در سالن 2 هزارنفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول