اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

فارس گزارش می‌دهد

استقبال بی‌نظیر از دومین روز هفتمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت

اجراهای گروهی دومین روز از هفتمین جشنواره دف نوای رحمت که در این دوره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود با استقبال بسیار بالای مردم و هنرمندان در سینما بهمن به کار خود پایان داد.

استقبال بی‌نظیر از دومین روز هفتمین جشنواره بین المللی دف نوازی دف نوای رحمت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دومین روز از هفتمین جشنواره دف‌نوازی دف نوای رحمت کردستان امروز با استقبال بسیار بالای هنرمندان این عرصه به کار خود پایان داد.

در دومین روز از این جشنواره که از ساعت 9 صبح امروز با اجرای صهیب خسروی از آذربایجان غربی آغاز شده بود.

زانیار رستمی از دهگلان، سیدشهروز شعاعی از کرمان، سامی هوشیانی از اصفهان، مختار زندسلیمی و عرفان مرادی هر دو از سنندج در بخش بزرگسالان کار خود را ارائه کردند.

نشست تخصصی از برنامه‌های جانبی این جشنواره بود که با عنوان « دف‌ و حقیقت عرفان اسلامی» با حضور استاد حجت اسدیان و استقبال بسیار خوب فعالین این حوزه برگزار شد.

عصر امروز در بخش گروه نوازی گروه دوچار فارس به سرپرستی علیرضا نصیری‌فرد، گروه گلاویژ کی‌نا کیاالوندی از تهران، گروی آوای دف محمدرضا قلی‌پور از چهارمحال بختیاری و گروه ثمن شیرین سرحدی از اصفهان برنامه خود را اجرا کردند.

گروه کارین پرویز مندمی از کردستان، گروه دریا به سرپرستی نسرین برهانی از اصفهان، گرو دگ محمدرضا سامری‌پور از خوزستان، گروه ریژنه شادی غلامی کردستان، گوه کوبان محمد افشارپور اصفهان، گروه نوبان محمد سیاه پوش مرکزی و گروه ژیار حمزه ترکه کردستان از دیگر گروه‌هایی بودند که در دومین روز از برگزاری هفتمین جشنواره دف‌نوازی دف نوای رحمت کار خود را اجرا و مورد ارزیابی داوران نهایی این جشنواره قرار گرفتند.

گفتنی است؛ امشب اجرای گروه‌های مولودی‌خوانی و دف‌نوازی در کنار ویژه برنامه‌های دیگر به عنوان بخش جنبی این جشنواره در عمارت تاریخی خسروآباد برگزار می‌شود.

فردا صبح آئین اختتامیه این جشنواره همزمان با عید سعید قربان در پردیس سینما بهمن سنندج با معرفی بهترین‌ها و تجلیل از 5 پیشکسوت دف‌نوازی استان کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول