اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

پایان سال 97 جشن گازرسانی به همه روستاهای گلستان را برگزار می‌کنیم/ 834 روستای گلستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به برخورداری 834 روستای استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: پایان سال 97 جشن گازرسانی به همه روستاهای گلستان را برگزار می‌کنیم.

پایان سال 97 جشن گازرسانی به همه روستاهای گلستان را برگزار می‌کنیم/ 834 روستای گلستان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، جمال لیوانی ظهر امروز در جمع مردم بخش داشلی‌برون شهرستان گنبدکاووس با اشاره به توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بعد از انقلاب اسلامی به برکت استقرار نظامی دینی و توام با آن مردم سالار، اظهار کرد: همه مردمانی که شرایط پیش از انقلاب و دروان ستم‌شاهی را درک کرده‌اند می‌توانند شهادت دهند که آبادانی‌ها و عمران امروز کشور نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این امنیت، رفاه، امکانات و شرایط به برکت نظام اسلامی در کشور مستقر شده است.

وی با بیان اینکه شروع فعالیت‌های خدمت‌رسانی به صورت گسترده از سال 1360 با استقرار شهید رجایی و باهنر در مسند خدمتگزاری شروع شد، افزود: این دو شهید بزرگوار با تمام وجود و بدون هیچ چشم‌داشتی خود را برای خدمت به مردم وقف نظام و انقلاب کرده بودند و به همین دلیل به اسطوره‌های خدمت و تواضع در کشور تبدیل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر 73 درصد تمام روستاهای استان گلستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، خاطرنشان کرد: این روستاها که تعدادشان بالغ بر 834 روستاست روز به روز بر تعدادش افزوده خواهد شد و به سرعت به سمتی حرکت می‌کنیم که همه مردم عزیز استان از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

جمال لیوانی با تاکید بر اینکه 100 درصد شهرهای استان گلستان نیز امروز از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، ادامه داد: تا پایان سال 1397 جشن گازرسانی به همه روستاهای استان گلستان را نیز برگزار می‌کنیم و با افتخار اعلام خواهیم کرد که تمام مناطق استان گلستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به حمایت‌های همه جانبه استاندار گلستان از اقدامات اجرایی و گازرسانی توسط شرکت گاز استان گلستان، تصریح کرد: بنده به استاندار قول داده‌ام که تا پایان سال 97 عملیات گازرسانی را به همه نقاط استان به اتمام برسانم و امیدوارم که بتوانیم این موضوع را به فرجام مطلوبی برسانیم که بی‌تردید با همت همکارانم بنده امیدوارم زودتر از این موعد به وعده‌ خود عمل کنیم.

جمال لیوانی از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 4 روستای محروم و کم‌تر برخوردار شهرستان گنبدکاووس در روز گذشته خبر داد و گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به این چهار روستا توسط استاندار محترم، معاون استاندار و فرماندار ویژه، مدیران و مسوولان ارشد استانی و شهرستانی در بخش داشلی‌برون گنبدکاووس آغاز شد.

وی از همکاری و همیاری فرماندار ویژه گنبدکاووس با شرکت گاز استان گلستان و حمایت‌ها‌ی وی در رسانه‌ها از این شرکت تقدیر کرد و گفت: همه مسوولان استان گلستان برای توسعه استان به ویژه درنقاط مرزی و روستاهای کم‌تر برخوردار هم‌قسم شده‌اند.

انتهای پیام/40/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول