اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام:

مهم‌ترین معضل شورا و شهرداری بندر امام بدهی 110 میلیاردی است/ تمام قراردادها و اسناد مالی شهرداری بندر امام بررسی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام با بیان اینکه مهم‌ترین معضل شورا و شهرداری بندر امام بدهی 110 میلیاردی است، گفت: تمام قراردادها و اسناد مالی شهرداری بررسی و نتیجه به صورت شفاف به شهروندان اعلام خواهد شد.

مهم‌ترین معضل شورا و شهرداری بندر امام بدهی 110 میلیاردی است/ تمام قراردادها و اسناد مالی شهرداری بندر امام بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، سید سعید بزاز دوشنبه شب در نشست خبری اعضای شورای اسلامی این شهر با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از موضوعات و مشکلات بغرنج حجم بالای بدهی‌های شهرداری بندر امام است.

وی ادامه داد: 70 میلیارد تومان به مجموع بدهی‌های شهرداری بندر امام اضافه شده که در این رابطه کمیته حسابرسی داخلی تشکیل و نسبت به بررسی دقیق تمام قراردادها و اسناد مالی اقدام خواهد کرد و نتیجه به صورت شفاف و شجاعانه به مردم اعلام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندر امام خاطرنشان کرد: نخستین جلسه این کمیته فردا برگزار خواهد شد و بدون نگاه مغرضانه عمل خواهیم کرد و در این ارتباط با هیچ احدی تعارف نخواهیم داشت.

بزار متذکر شد: در زمان تحویل شهرداری به «حبیب نصیری‌فر» شهردار وقت بندر امام میزان بدهی‌های این شهرداری 45 میلیارد تومان بود که اکنون این میزان بدهی به بیش از 110 میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه به دیگر مشکلات شهر بندر امام اشاره کرد و گفت: بخش عمده پارک‌ها و فضاهای سبز بندر امام به حال خود رها شده که برنامه شورای پنجم و شهردار جدید رسیدگی جدی به این موضوع است. امور حقوقی شهرداری بندر امام را نیز مکلف کرده‌ایم که از شرکت پیمانکار پارک‌ها اقدام به شکایت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام با اشاره تلویحی به اختلافات بین نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و شهردار وقت بندر امام اظهار کرد: مدت‌ها است شهر بندر امام از فضای دو قطبی نا سالمی رنج می‌برد. برای برون رفت از این وضعیت تصمیم گرفتیم هوای تازه‌ای را در مدیریت شهری به جریان درآوریم.

بزاز تصریح کرد: تصمیم گرفتیم شخصی را به عنوان شهردار بندر امام انتخاب کنیم که متعلق به هیچ یک از طرف‌های اختلاف و دعوا نباشد و با نگاه تازه و جدیدی وارد عرصه خدمت‌گذاری شود. اعتماد به نفس، تجربه کاری، ارتباطات قوی با مجموعه استان، پاکدستی و نوعد رفتار با مردم و شهروندان از معیارهایی بود که برای انتخاب شهردار لحاظ کردیم.

وی افزود: در مجموع 30 نفر کاندیدای تصدی شهرداری بندر امام بودند که از این تعداد 12 نفر به مرحله بعد راه پیدا کرده و بر اساس بررسی و ارزیابی شاخص‌های کمی و کیفی، رویکردها و چشم‌اندازها 6 نفر بالاترین امتیاز را کسب و به دور سوم راه یافتند و در نهایت «محمد عبیاوی» به عنوان گزینه نهایی و شهردار بندر امام انتخاب شد.

عضو شورای اسلامی شهر بندر امام در واکنش به وجود شایعاتی در ارتباط با نقش و دخالت نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی در روند انتخاب شهردار، اظهار کرد: شورا یک نهاد اجتماعی است و باید استقلال آن حفظ شود. نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی کوچک‌ترین تأثیری در فرآیند تصمیمات شورا و انتخاب شهردار نداشته است.

بزاز در پایان با تأکید بر لزوم تعامل سازنده شورای اسلامی با تمام دستگاه‌ها، نهادها، ادارات و سازمان‌ها گفت: تعامل با تمام مسؤولان در دستور کار شورای اسلامی شهر بندر امام قرار دارد و با تمام بخش‌های جامعه تعامل سازنده خواهیم داشت.

انتهای پیام/72029/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول