اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

از امروز تا چهارشنبه جاری

روزانه 20 سری جهیزیه به زوجین گروه هدف در گلستان توزیع می‌شود/ برگزاری جشنواره ازودواج 114 زوج جوان گلستانی

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان گفت: از امروز تا چهارشنبه هفته جاری 20 سری جهیزیه به صورت روزانه به زوجین گروه هدف در استان گلستان توزیع خواهد شد.

روزانه 20 سری جهیزیه به زوجین گروه هدف در گلستان توزیع می‌شود/ برگزاری جشنواره ازودواج 114 زوج جوان گلستانی

محمد محمدی‌نیک صبح امروز با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ازدواج در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: 20 سری جهیزیه از امروز تا چهارشنبه به صورت روزانه به زوجین گروه هدف در استان گلستان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان استان گلستان با همراهی تعدادی از حامیان و خیرین ازدواج آسان در هفته ازدواج برنامه‌های خوب و متنوعی را تدارک دیده است.

*افتتاح نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی زوجین در شهرستان آزادشهر

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی انجام شد که در پایان برنامه به جشن عقد دو زوج جوان ختم شد.

محمدی‌نیک اذعان کرد: در هفته ازدواج آموزش امداد جاده‌ای و ترافیک را با همکاری راهور و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه تولیدات صنایع‌دستی زوجین در هفته دولت در شهرستان آزادشهر افتتاح شده است و شهروندان گلستانی در راستای حمایت از زوجین می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

* توزیع 20 سری جهیزیه به زوجین گروه هدف در گلستان/ جشنواره ازدواج 114 زوج جوان در استان گلستان/ نمایشگاه خدمات ازدواج آسان در محل پارک‌شهر گرگان

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان از توزیع 20 سری جهیزیه به زوجین گروه هدف در استان خبر داد و بیان کرد: از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت روزانه 20 سری جهیزیه که شامل 10 قلم کالای اساسی است به زوج‌های گروه هدف توزیع می‌شود.

محمدی‌نیک گفت: در هفته  ازدواج جشنواره ازدواج 114 زوج جوان در استان گلستان را خواهیم داشت که این جشنواره یک جشنواره آموزشی است.

وی بیان کرد: نمایشگاه خدمات ازدواج آسان در محل پارک‌شهر گرگان از امروز برگزار می‌شود که این جشنواره به معرفی طرح‌های آسان‌سازی ازدواج و ارائه 10 طرح آسان‌سازی ازدواج به زوجین جوان خواهد پرداخت.

* ارائه خدمات جهیزیه‌ای تا سقف 10 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه/ مشاوره رایگان برای زوج‌های جوان انجام می‌شود

مدیر عامل مجمع توسعه ترویج ازدواج آسان جوانان گلستان گفت: در هفته ازدواج توزیع بسته‌های فرهنگی شامل سی‌دی، کتاب‌های آموزشی و موارد نرم‌افزاری آموزشی برای زوج‌های جوان خواهیم داشت.

محمدی‌نیک خاطرنشان کرد: در هفته ازدواج خدمات جهیزیه‌ای از طریق تعاونی مصرف زوجین جوان تا سقف 10 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی در هفته ازدواج برگزار می‌شود، ابراز کرد: از ابتدای هفته جاری مشاوره رایگان برای زوج‌های جوان در استان گلستان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/40/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول