اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خبر داد

پدر و فرزند گلستانی، همچنان مفقود در سیل گلستان/ ورود ارتش، سپاه و بسیج به عملیات جست‌وجو

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از ادامه عملیات جست‌وجو برای یافتن اجساد پدر و فرزند گرفتار در سیل شرق این استان خبر داد و گفت: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی پیکر این دو نفر همچنان کشف نشده است.

پدر و فرزند گلستانی، همچنان مفقود در سیل گلستان/ ورود ارتش، سپاه و بسیج به عملیات جست‌وجو

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، صادقعلی مقدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت عملیات امداد و نجات و جست‌وجو برای کشف اجساد پدر و فرزند مفقود شده در سیل شهرق گلستان اظهار کرد: متاسفانه تا به این لحظه اجساد این دو نفر کشف نشده و عملیات جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی به نیروهای هلال احمر اضافه شده و عملیات جست‌وجو با قوت در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: بر اسر سیلاب این دو روز راه روستایی برخی از روستاهای شرق گلستان مسدود شد که برخی از آنها بازگشایی شد اما همچنان راه روستایی 10 روستا از شهرستان‎های مینودشت، رامیان، آزادشهر و علی‌آبادکتول مسدود است.

مقدم بیان کرد: همچنین در این حادثه برق برخی مناطق مختلف در شرق استان قطع شد که با تلاش نیروهای توزیع برق استان مشکلات حل شد اما همچنان برق روستای محمدآباد شهرستان علی‌آبادکتول همچنان قطع است.

وی در پایان ابراز کرد: متاسفانه بر اثر این سیلاب به محصولات کشاورزی منطقه نیز خساراتی وارد شده که باید پس از اتمام عملیات امداد و نجات و کنترل حوادث، اقدامات لازم برای برآورد خسارت و اقدامات بعدی انجام شود.

انتهای پیام/30/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول