اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

مدیر کل امور زنان و خانواده آموزش و پرورش:

نمایشگاه لباس مدارس در زمان نامناسبی برگزار شد

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: سال گذشته نمایشگاه لباس مدارس در زمان نامناسبی برگزار شد که با توجه به تعطیلی مدارس برای اطلاع رسانی به دانش‌آموزان و مدیران دچار زحمت شدیم.

نمایشگاه لباس مدارس در زمان نامناسبی برگزار شد

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، مهناز احمدی مدیر کل امور زنان و خانواده آموزش و پرورش در نخستین نشست مشترک هم‌اندیشی مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و برگزارکنندگان دومین نمایشگاه لباس مدارس با نمایندگانی از ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت آموزش وزارت آموزش و پرورش، با تشکر و قدردانی به واسطه دغدغه و نگرانی که در زمینه لباس مدارس به وجود آمده است، گفت: سال گذشته این نمایشگاه در زمان نامناسبی برگزار شد که با توجه به تعطیلی مدارس برای اطلاع رسانی به دانش‌آموزان و مدیران دچار زحمت شدیم.

احمدی افزود: امسال با وجود اینکه شرایط به گونه‌ای است که فرصت برای ساماندهی و سیاست گذاری این بخش مربوط به سال تحصیلی 97ـ96 را از دست دادیم اما زمان برگزاری نمایشگاه بسیار مطلوب به نظر می‌رسد و امیدواریم برنامه‌ریزی خوبی را برای سال‌های آینده آموزش در نمایشگاه امسال شاهد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید جدول زمانبندی این نمایشگاه و برگزاری آن با توجه به رقابتی که میان مراکز آموزشی در زمینه ثبت‌نام و سایر روال اداری به وجود می‌آید، به گونه‌ای باشد که آن را تحت الشعاع قرار دهد، تصریح کرد: از آنجا که در اغلب مواقع حتی ثبت‌نام‌ها برای سال تحصیلی آینده در بهمن و اسفند سال قبل اتفاق می‌افتد و تا اردیبشهت ماه سال آتی موضوع پوشش البسه دانش‌آموزان هم مشخص شده است لذا بهترین زمان برای برگزاری این نمایشگاه محدوده آذرماه تا بهمن است.

احمدی با اشاره به وجود ظرفیت­‌های گسترده در وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد که لازم است از همه این ظرفیت‌­ها در برپایی نمایشگاه مناسب، مؤثر و جریان ساز بهره جست.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش افزود: تنوع در لباس مدارس و بهره­‌گیری از رنگ­‌های شاد و مناسب با مقاطع سنی و استفاده از ظرفیت­‌های بومی در طراحی لباس دانش­آموز بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول