اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

لغو اجرای روز اول کنسرت نمایش «سی»

به علت مراسم تحلیفِ ریاست جمهوری و استقرارِ تعدادی از سیاستمداران کشورهای خارجی در کاخ سعدآباد و محوطهٔ اطراف آن و حفظ مسائل امنیتی و محدودیت‌های ترافیکی، اجرای کنسرت- نمایش «سی» در روز پانزدهم لغو و به روزِ دیگری موکول شد.

لغو اجرای روز اول کنسرت نمایش «سی»

به گزارش خبرگزاری فارس، به علت مراسم تحلیفِ ریاست جمهوری و استقرارِ تعدادی از سیاست مداران کشورهای خارجی در کاخ سعدآباد و محوطهٔ اطراف آن و حفظ مسایل امنیتی و محدودیت های ترافیکی، اجرای کنسرت- نمایش «سی» در روز پانزدهم لغو و به روزِ دیگری موکول شد. بلیت‌های پانزدهم مرداد ماه برای روز بیست و یکم همین ماه معتبر است؛ در غیر این صورت کسانی که تمایل دارند، می‌توانند مبلغ بلیتِ خود را از سایت فروشنده بلیت دریافت کنند.

این در حالی است که «حمید نعمت‌الله» - کارگردان – که به عنوان مشاور در پروژهٔ «سی» فعالیت می کند، در نظر دارد فیلمی مستند از این کنسرت- نمایش بسازد. این کارگردان که پیش از این سابقه همکاری با این دو هنرمند را در فیلم‌های سینمایی «آرایش غلیظ» و «رگ خواب» داشته است، حالا بار دیگر با آنان همکاری می‌کند.

علاوه بر آن آنسامبل «شهرزاد» نیز به نوازندگانِ بخش موسیقی این اثر اضافه شده و تمریناتِ فشرده و نهایی برای اجرا را پشت سر می‌گذارند. در این اثر با خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری» نوازندگانی چون حسین رضایى نیا: دف، بندیر، آزاد میرزاپور: تار، نگار خارکن: کمانچه، صراحی، آیین مشکاتیان: ضرب زورخانه، کوزه، مهیار طریحى: سنتور، ‌ حمید خوانسارى: بربت، آرین کشیشی: بیس، خورشید دادبه: رباب، شیده شکرابی: چنگ می‌نوازند و «سهراب پورناظری» نیز خود تنبور، سه‌تار و کمانچه می‌زند؛ علاوه بر آن آنسامبل شهرزاد: تینا جامه گرمی (ویولون)، یگانه حسینی نیا (ویولون)، نیلوفر سهی (ویولا) و نگار نوراد (ویولون‌سل) گروه نوازندگان را یاری خواهند داد.

 «سی» نوشته «نغمه ثمینی» و با کارگردانی «علی اصغر دشتی» بر اساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه – زال و رودابه، رستم و اسنفندیار و رستم و سهراب- از ۱۶ مرداد ماه در مجموعهٔ فرهنگی- هنری سعدآباد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول