اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم:

سرمربی جدید صبا علاقمند به بومی‌گرایی است/ با اسپانسر جدید قرارداد بستیم

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم از واگذاری یک‌ساله مدیریت تیم فوتبال صبای قم به این هیات و آغاز رسمی تمرینات صبا با حامی مالی و سرمربی جدید خبر داد.

سرمربی جدید صبا علاقمند به بومی‌گرایی است/ با اسپانسر جدید قرارداد بستیم

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ابتدا باید از استاندار قم تشکر کنم که وقت خود را برای فوتبال و به ویژه تیم صبای قم صرف کرده است و از مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز قدردانی می‌کنم چون ساعت‌ها در جلسه پیرامون مباحث صبا، راهنمایی‌‌های خوبی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌هایی که انجام شد، استاندار قم تیم را به اداره کل ورزش و جوانان استان قم واگذار کرد و این اداره کل نیز مدیریت تیم صبا را به مدت یک فصل به هیأت‌ فوتبال قم و بنده سپرد که امیدوارم در پایان فصل روسفید از کار دربیاییم.

* با اسپانسر جدید تیم قرارداد بستیم

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: ما هم بعد از اینکه اسپانسرهای مختلفی اعلام حضور کردند و پس از بررسی‌هایی که که کردیم، اسپانسری را انتخاب کرده و در نهایت امروز با آن قرارداد بستیم، اسپانسری که انتخاب شد بر اساس بررسی اهلیت و سوابق آن بود و دیدیم که از سایر اسپانسرها بهتر بود.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور در جلسه‌ای طولانی که در اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد با این اسپانسر قرارداد بسته شد، ضمن اینکه در ادامه این جلسه سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول ایران نیز انتخاب شد.

بهرامی تصریح کرد: اولویت کاری ما این است که بازیکنان زیر 23 سال، جوانان و نوجوانان ترجیحا از قم باشند، ضمن اینکه از بزرگسالان نیز بازیکنانی که کیفیت داشته‌اند را معرفی کردیم و سعی ما بر این است که امسال و سال‌های آینده شاکله تیم از نیروهای بومی باشد.

* سرمربی جدید تیم علاقمند به بومی‌گرایی هست

وی راجع به وضعیت بازیکنان بزرگسال فوتبال قم و چگونگی حضور آنها در تیم صبا، عنوان کرد: یک نکته را بگویم که سرمربی تیم صبای قم همین طور که در صحبت‌های خود هم گفته خودش علاقمند به بومی‌گرایی هست اما، فوتبالیست‌های قم باید بروند و خودشان را نشان بدهند، قطعا ما نیز حمایت خواهیم کرد.

بهرامی در پاسخ به این سئوال که تمرینات تیم فوتبال صبا در شهر قم برگزار می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: تمرینات تیم تا زمانی که یک‌سری امکانات مثل مسکن در اختیار ما قرار داده شود که برای مربی و بازیکنان مجرد تیم در نظر بگیریم، در صباشهر برگزار می‌شود و در نخستین فرصت به طور کامل به قم منتقل می‌شود.

رئیس هیأت‌ فوتبال استان قم در ادامه ابراز کرد: مردم قم با این تیم آشتی کنند، چون جوان‌های شهرشان در مسابقات امسال لیگ دسته اول به این تیم می‌آیند، این تیم باید حمایت شود که دوباره به جایگاه اصلی خود که همان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، بازگردد.

وی با بیان اینکه تمرینات صبای قم از عصر امروز چهارشنبه 11 مرداد ماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: تیم از امروز کار بازیکن‌گیری خود را نیز آغاز می‌کند و ما نیز اسامی بازیکنان بومی که سابقه دارند و با کیفیت هستند را به سرمربی تیم اعلام کرده‌ایم و آنها باید در تمرینات حضور پیدا کنند و خودشان را نشان بدهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول